Annoin miehelle parkkipaikalla 50e, oli kuulemma hukannut lompakkonsa ja bussiin piti päästä
Kommentit (29)
Tein näin oikeesti
Okei, mielessä kävi myös jos ukolla on puukko
Valitsin uskoa häntä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kallis bussilippu
No se oli kauempana, en nyt lähtenyt haastajan, ettei tullut puukkoa
Ap
Mä olisin kaivanu käsilaukusta keskarin.
Vierailija kirjoitti:
Aah ja saanut puukkoa. Tuolla on kuule ihan sekoja nykyään. Jos ukko sanoo, että tarvii 50 e bussilippuun niin se on niin sitten.
Et sitten muuta antanut, aika pihi olet.
Oliko iraki mies?
Itse annoin kerrn 5€. Sitten hän pyysi mobilepaylla 80€ lainaa kun ei kuulemma tykännyt kerjätä.
Juujuu, varmaan olisin niitä rahoja nähnyt uudestaan..
Nyt en enää anna kellekään. 5€ kun on iso raha tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah ja saanut puukkoa. Tuolla on kuule ihan sekoja nykyään. Jos ukko sanoo, että tarvii 50 e bussilippuun niin se on niin sitten.
Mä oon enemmän seko. Siks annanki sen keskarin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotti kyllä, että lähdetään automaatille. En lähtenyt.
Siis sulla oli 50e antaa käteistä rahaa ihan tuosta noin vaan milloin tahansa? Kuka vielä kantaa käteistä mukanaan edes 5 euroa?
Tietysti tarina oli vähän epäuskottava, mutta oon nyt elossa ja näin. Ehkä mies nyt muistelee kuinka pelastin hänet. En tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla oli 50e antaa käteistä rahaa ihan tuosta noin vaan milloin tahansa? Kuka vielä kantaa käteistä mukanaan edes 5 euroa?
Mulla on usein 300e mukana. Jos kortti ei toimi kaupassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sanonu, että olen tukien varassa. Ei hänellä olis ollu antaa mulle rahaa,kun jääkaapissa on vaan yks nugetti ja valo. Pitäs pärjätä 3 viikkoa kun tuet tulee.
Mä sain joltain 50€, ja kerkesin onneksi ALKOon.
Hmm.. jos bussipysäkillä annat 50€ niin paljonko velottaisit autossa? Tai teetkö kotikäyntejä? Sopiiko sulle paljaalla vai ilman? Mulle käy kumpi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sanonu, että olen tukien varassa. Ei hänellä olis ollu antaa mulle rahaa,kun jääkaapissa on vaan yks nugetti ja valo. Pitäs pärjätä 3 viikkoa kun tuet tulee.
Noo, kun just olin noussut aika kalliista autosta, niin ei ehkä olisi mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja moni muu rahaa on porukka,persaukisella ei ole edes luottoa.
Minä en pelkää puukkomiehiä. Puukkomiehet pelkäävät minua.
Kiitos sinulle