Mies, tuntuuko kullissa hyvältä kun sitä pitää vielä hetken pillussa laukeamisen jälkeen?
Monestikaan miehet ei vedä heti pois vaan fiilistelevät. Tuntuu ilmeisesti hyvältä?
Aloin miettiä tätä eilen sen jälkeen kun oltiin vakipanon kanssa pantu. Mies pani mua takaapäin siinä kohtaa kun laukesi. Lauettuaan mies ei vetänyt kullia heti pois vaan ensin piti sitä hetken paikallaan ja sitten teki muutaman kerran pientä panoliikettä.
Kommentit (24)
Tuntuu äärimmäisen hyvältä antaa sen olla siellä puristuksessa ja löystyä siellä omaan tahtiin..se luiskahtaa sitten pois jossain vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu äärimmäisen hyvältä antaa sen olla siellä puristuksessa ja löystyä siellä omaan tahtiin..se luiskahtaa sitten pois jossain vaiheessa
Ei minulle noin ole käynyt. Koko pysyy täysin kovana tai kovettuu 5 sekunnin päästä uudelleen taas.
En pidä. On vähän noloa kun orgasmin jälkeen tulee surgasmi ja kalu lerpahtaa pilluun.
Vierailija kirjoitti:
En pidä. On vähän noloa kun orgasmin jälkeen tulee surgasmi ja kalu lerpahtaa pilluun.
Mitäs noloa siinä on? Kyllä lai nainenkin tietää, että niin normisti käy.
Minun mies aika nopsaa vetäsee pois, jos vähänkään minua yskittää. Sanoo, että sattuu jos yskäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies aika nopsaa vetäsee pois, jos vähänkään minua yskittää. Sanoo, että sattuu jos yskäisen.
Nainnin aikana yskäisy tai aivastus tuntuu kalussa ihan kivalta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainnin aikana yskäisy tai aivastus tuntuu kalussa ihan kivalta....
Joo mutta ei just laukeamisen jälkeen kun terska on ihan arkana vielä
Tuntuu hyvältä, varsinkin jos vaimolle on jäänyt vielä tyydyttämättömiä haluja ja hän alkaa pikkuhiljaa puristella jo veltostunutta kaluani voimakkailla pillulihaksillaan. Siitä kalunikin alkaa pikkuhiljaa heräilemään ja pääsen aiempien spermojen litistessä ihanasti pillussa antamaan rakkaalle vaimolle vielä yhdet orkut. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle noin ole käynyt. Koko pysyy täysin kovana tai kovettuu 5 sekunnin päästä uudelleen taas.
Tarkoitin siis sanoa, että koko 5cm kovettuu taas. Kyllä siinä saa aika kyytiä!
Pidän kullia pillussa niin pitkään kunnes se veltostuu ja luiskahtaa pois sieltä.
En todellakaan pidä missään pillussa. Haisee pahalle ja tulee verta ja lapsia. Se kuuöuu suuhun ja anaaliin. Siellä on se todellinen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä missään pillussa. Haisee pahalle ja tulee verta ja lapsia. Se kuuöuu suuhun ja anaaliin. Siellä on se todellinen nautinto.
Sä saat ihan vapaasti olla homo.
Tuntuu taivaalliselta. Pidän aina orgasmista toipuessani sisällä ja liikuttelen siellä pikkuhiljaa, koska se ei lakkaa tuntumasta niin tajuttoman hyvältä. Suutelen tyttöystävää huohottaen hänen päällään. Se sitten usein johtaa toiselle kierrokselle kun erektio ei katoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jää joka kerta kalu pystyyn kun laukean, siitä sitten alan uudestaan panna.
Mulla oli nuorena sun kaltainen poikaystävä. Aina jäi pystyyn, vielä kolmannen perättäisenkin jälkeen, ja se olikin sitten yhtä panemista. :D
Minulla jää joka kerta kalu pystyyn kun laukean, siitä sitten alan uudestaan panna.