Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tuntuuko kullissa hyvältä kun sitä pitää vielä hetken pillussa laukeamisen jälkeen?

Vierailija
05.01.2025 |

Monestikaan miehet ei vedä heti pois vaan fiilistelevät. Tuntuu ilmeisesti hyvältä?

Aloin miettiä tätä eilen sen jälkeen kun oltiin vakipanon kanssa pantu. Mies pani mua takaapäin siinä kohtaa kun laukesi. Lauettuaan mies ei vetänyt kullia heti pois vaan ensin piti sitä hetken paikallaan ja sitten teki muutaman kerran pientä panoliikettä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää joka kerta kalu pystyyn kun laukean, siitä sitten alan uudestaan panna.

Vierailija
2/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu se hyvältä, etenkin jos on vielä seisokkia jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu äärimmäisen hyvältä antaa sen olla siellä puristuksessa ja löystyä siellä omaan tahtiin..se luiskahtaa sitten pois jossain vaiheessa

Vierailija
4/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu äärimmäisen hyvältä antaa sen olla siellä puristuksessa ja löystyä siellä omaan tahtiin..se luiskahtaa sitten pois jossain vaiheessa

Ei minulle noin ole käynyt. Koko pysyy täysin kovana tai kovettuu 5 sekunnin päästä uudelleen taas.

Vierailija
5/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. On vähän noloa kun orgasmin jälkeen tulee surgasmi ja kalu lerpahtaa pilluun.

Vierailija
6/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä. On vähän noloa kun orgasmin jälkeen tulee surgasmi ja kalu lerpahtaa pilluun.

Mitäs noloa siinä on? Kyllä lai nainenkin tietää, että niin normisti käy.

Minun mies aika nopsaa vetäsee pois, jos vähänkään minua yskittää. Sanoo, että sattuu jos yskäisen.

Vierailija
7/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies aika nopsaa vetäsee pois, jos vähänkään minua yskittää. Sanoo, että sattuu jos yskäisen.

Nainnin aikana yskäisy tai aivastus tuntuu kalussa ihan kivalta....

Vierailija
8/24 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainnin aikana yskäisy tai aivastus tuntuu kalussa ihan kivalta....

Joo mutta ei just laukeamisen jälkeen kun terska on ihan arkana vielä

Vierailija
9/24 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, varsinkin jos vaimolle on jäänyt vielä tyydyttämättömiä haluja ja hän alkaa pikkuhiljaa puristella jo veltostunutta kaluani voimakkailla pillulihaksillaan. Siitä kalunikin alkaa pikkuhiljaa heräilemään ja pääsen aiempien spermojen litistessä ihanasti pillussa antamaan rakkaalle vaimolle vielä yhdet orkut. Ihanaa!

Vierailija
10/24 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle noin ole käynyt. Koko pysyy täysin kovana tai kovettuu 5 sekunnin päästä uudelleen taas.

Tarkoitin siis sanoa, että koko 5cm kovettuu taas. Kyllä siinä saa aika kyytiä!

Vierailija
11/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kullia pillussa niin pitkään kunnes se veltostuu ja luiskahtaa pois sieltä.

Vierailija
12/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana kalawokevegaanipillu

Vierailija
13/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen vain pyllyyn.

Vierailija
14/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä missään pillussa. Haisee pahalle ja tulee verta ja lapsia. Se kuuöuu suuhun ja anaaliin. Siellä on se todellinen nautinto.

Vierailija
15/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Mukava antaa kalun levätä siellä

M64

Vierailija
16/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pidä missään pillussa. Haisee pahalle ja tulee verta ja lapsia. Se kuuöuu suuhun ja anaaliin. Siellä on se todellinen nautinto.

Sä saat ihan vapaasti olla homo. 

Vierailija
17/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisihan se

Vierailija
18/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu taivaalliselta. Pidän aina orgasmista toipuessani sisällä ja liikuttelen siellä pikkuhiljaa, koska se ei lakkaa tuntumasta niin tajuttoman hyvältä. Suutelen tyttöystävää huohottaen hänen päällään. Se sitten usein johtaa toiselle kierrokselle kun erektio ei katoakaan.

Vierailija
19/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jää joka kerta kalu pystyyn kun laukean, siitä sitten alan uudestaan panna.

Mulla oli nuorena sun kaltainen poikaystävä. Aina jäi pystyyn, vielä kolmannen perättäisenkin jälkeen, ja se olikin sitten yhtä panemista. :D

Vierailija
20/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa pillua.