Mitä ruokaa olet laittanut tänään?
Mä tein aamupäivällä shaksukaa. Ajankohta oli sellainen, että kyseessä taisi olla brunssi. Nyt iltaruuaksi tein canneloneja tomaattipohjaisella linssitäytteellä ja juustokastikkeella.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli muroja ja leipää aamulla.
Päivällä hirvikäristystä, riisiä ja maissia.
Iltapalana leipää. Ehkä vähän sipsiä ja dippiä
Kysymys oli- mitä (sinä) olet laittanut safkaa ja/tai syönyt?
Onko sinulla jakomielitauti ja multipersoonat vauhdissa? Meillä..me... öööö
Joka aamu puuroa, päivällisellä söin eilisen pizzan. Olen syönyt muutakin esim sämpylöitä
Olen tehnyt pari voileipää, aamupalaksi. Päivälliseksi syötiin miehen tekemiä blinejä tykötarpeineen.
Lounaaksi ei mitään, olen kipeä. Illalla tein nachopellin, oli kyllä hyvää, vaikka makuaistini onkin vähän kateissa. Taisi olla paljon mausteita.
Ihan perus retro täytekakun, runsaasti kermavaahtoa. Oli myös karjalanpaistia. Tänään keitinpotuilla, huomenna loppua muusilla.
Ps. Meillä traditio: aattoaamuna klo 7 on aamukahvi täytekakulla. Sen jälkeen klassikkojouluruuat. Joten on poikeus että jo nyt tein uuden kakun. Tammikuussa on taatelikakku ja kuivasuklaakakku. No sullahan oli kiva päivä.!!! Ja muuten Hyvää Uutta- Vuotta sulle/teille!
Aamupalaksi munakas
Välipalaksi smoothie, missä jugurttia, banaania ja marjoja
Päivälliseksi tortillapizzoja, täytteenä lohi, ananas, mozzarella
Nyt on taas nälkä ja mietin mitä sitä vielä söis
Paistettua kanaa. Siis se juttu että kana uuniin ja tunnin päästä pois.
Lämmitin mikrossa Rosson spagetti Polonesen. Hyvää oli.
Aamulla kahvia, leipää, juustoa, parsakaalia ja paprikaa + vitamiinivalmisteita.
Päivällä uunissa kypsennettyjä broilerinfileitä sipulin, tomaatin, papujen ja kerman kanssa, ohralisäkkeellä. Kahvia ja pala kuivakakkua jälkkäriksi.
Illalla mukillinen karpalo-ruusunmarja-hibiskusteetä ja 3 kaps. magnesiumia.
Vierailija kirjoitti:
Paistoon lättyjä.
johan hyvän panit. saako matkia. meillä on hillosuosikit jos makea plätty, niin suomuurain eli hilla eli lakkahillo tai vadelmahillo. ei muuta. ootsää kokeillut muuten ns suolaista pannaria. aika oookooo.
Leivon juuri valkosipulileipää. -m50
Lounaaksi jotain kanapuikkoja + dippi, joku einesuutti. Nämä lämmitin itselleni. Muut söi eineslihapullia ja ranskiksia.
Päivällisen teki mies. Paistettua kuhaa, Skånen perunoita, salaattia ja keitettyjä papuja.
Kaurapuuroa, lohikeittoa ja muusia+lihapullia.
Muusia ja nakkikastiketta, itse tehden. Tosi hyvää tuli. Jälkkäriksi kahvia ja räiskäleitä.
Pitää kompata paria kommentoijaa yltä. Muusia meilläkin jonka kanssa kalapuikot. Keitin myös porkkanaa.
Teen usein kreikkalaista ruokaa. Tänään tein briamia; uunissa hautuu pitkään perunat, kesäkurpitsa, paprikat, sipulia, valkosipulia, persiljaa, tomaattimurskaa ja paljon oliiviöljyä, nam!
Lounaaksi lämmitin eilistä safkaa. Päivälliseksi paistoin broilerin rintaa, jonka söin eiliseltä jääneen salaatin kanssa.