Bi-miehen ensimmäinen kokeilu
Missä ja miten kokeililt miehen kanssa ensimmäisen kerran seksiä? Olen keski-ikään ehtinyt mies ja eron jälkeen olen päättänyt viimein kokeilla miltä seksin miehen kanssa tuntuisi. Fantasoinut olen aina, mutta en ole uskaltanut kokeilla. Voi olla että ei ole lopulta mun juttu, enkä esim voisi ikinä kuvitella romanttista suhdetta mieheen tai esim suutelevani miestä. Mutta haluan kokeilla seksiä!
Mikä olisi hyvä paikka ensimmäiselle kokeilulle? Mihinkään moottoritien levarille en kyllä lähde. Ympäristö saisi olla turvallinen vaikka raamien puolesta olen sellainen, jonka kimppuun tuskin ihan ensimmäisenä hypätään. Esim Con Hombresin kaltaista saunaa olen ajatellut, koska siellä kai voi mennä ihan omaan tahtiin ja vain saunoa jos ei haluakaan mennä pidemmälle?
Joo ja tiedän, hyi helvetti, homo jne. Antaa tulla vaan, ei tunnu missään. ;-)
Kommentit (15)
Kokeilin ekan kerran ihan levarilla. Ei itsellekkään ihan optimi paikka, mutta helpoin toteuttaa. En itsekkään halua suudella miestä, mutta se kalu, ai että miten kiihottavaa oli koskea toisen kovana seisovaan vehkeeseen. Kauaa ei mennyt kun molemmat lauettiin toisiamme runkaten.
Kannattaa kokeilla. Itselläni on kokemusta miehestä ihan kahdestaan mutta myös vaimoni mukan ollessa kolmen kimpassa ja parin kanssa.
Grindr-sovellus tai koodi.net ilmoitukset. Kummankin kautta onnistanut kun ei pidä kiirettä.
Itsekin kattelen miehiä ihan homona vaikka olen nainen.
Myös nää seksiliikkeet, joissa cruisingalueet vois olla jees? Hgissä us video ja keltainen ruusu: on seksileffoja, gloryholet jne ja seuraakin löytyy!
Ainakin Turku/tre/Pori löytyy vastaavia
Itse aikoinani tv chat kautta. Oli ihanaa kun mies laski housunsa ja näin ison munan pystyssä ja sain koskea ja otta sen suihin. Oli se mahtava, sitten hän otti multa suihin ja lopuksi hän pani mua runkaten munaani. Oli kyllä hieno...
Gay-sauna on hyvä! Sen jälkeen, kun on uskaltanut mennä ovesta sisälle ja pistää vaatteet kaappiin, ei tarvitse miettiä, onkohan joku oikeasti kiinnostunut vai eikö ole. Muistan edelleen lämmöllä, kun ensi kertaa joku Voguen lauteilla silmäili tällaistakin ujohkoa miestä ja sitten kumartui ottamaan suihin...
Lähes samanlainen tarina ap:n kanssa, olen toisin naisen kanssa suhteessa. Mahdollisiin vakionarinoihin säälittävän pettämisen suunnittelusta mainittakoon, että naiseni on välillä haluistani vihjaillessa kehottanut kokeilemaan miestä.
Mutta uskallusta kokeiluun puuttuu edelleen ja keski-ikäinen lähinnä bottomin roolista haaveileva bi-ukko ei taida olla alan piireissä kuuminta hottia... Mutta ehkäpä jossain on silti vastaava kokematon varattu bimiestapaus ja voisimme saada satunnaisesti vertaistukea toisiltamme peppuhoitojen saajana ja antajana. Ja vaikka en miehestä seksiä enempää hae, niin saattaisi tehdä hyvää jutella kerrankin täysin avoimesti näistä vähän noloista haluista toisen samanmoisen kanssa.
Haave elää.
Itse olin nelikymppinen kun päätin toteutta kokeilun. Miehet jotka olivat kolmantena vaimoni kanssa, olivat umpiheteroja. Chatista löysin ensimmäisen, iso mies kaikinpuolin mutta paljastui impotentiksi. Kiihoittavaa oli panna karvaista miestä, mutta hellyys ja esileikki puuttui. Toinen tapaamani ei suostunut muuta kuin runkkaamaan. Kolmannen kanssa suihkun kautta sänkyyn. Hyväilyn jälkeen imimme toisiamme 69 ja lauksimme molemmat. Kun seisokki palasi niin mies pani minua pitkään erii asennoista. Tapailemme muutaman kerran vuodessa.
Kolmannen tapauksen kaltainen "frendi" ja vakiopuuhastelut kelpaisivat. Kunhan vaan pokka vihdoin riittäisi kokeiluun ja tilanne olis sopiva.
Kymmenkunta kertaa on joku mies vuosien saatossa vihjaillut ja ehdotellut joko en ole edes tilanteessa heti tajunnut tai sitten oma primitiivireaktio yllättävään lähentelyyn on aina ollut hätäinen EI!
Jälkeenpäin on varsinkin muutaman tapauksen kohdalla harmittanut oma estoisuus ja menetetty tilaisuus. Runkkufantasioissani toimin tietysti toisin, antaudun suosiolla käyttöön ja tapausten tyypit saavat ja ottavat huolella haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes samanlainen tarina ap:n kanssa, olen toisin naisen kanssa suhteessa. Mahdollisiin vakionarinoihin säälittävän pettämisen suunnittelusta mainittakoon, että naiseni on välillä haluistani vihjaillessa kehottanut kokeilemaan miestä.
Mutta uskallusta kokeiluun puuttuu edelleen ja keski-ikäinen lähinnä bottomin roolista haaveileva bi-ukko ei taida olla alan piireissä kuuminta hottia... Mutta ehkäpä jossain on silti vastaava kokematon varattu bimiestapaus ja voisimme saada satunnaisesti vertaistukea toisiltamme peppuhoitojen saajana ja antajana. Ja vaikka en miehestä seksiä enempää hae, niin saattaisi tehdä hyvää jutella kerrankin täysin avoimesti näistä vähän noloista haluista toisen samanmoisen kanssa.Haave elää.
Oikeastaan 1:1 tämän kirjoittajan kansa. Lopulta uskaltaudun kysymään vaimolta ihan suoraan, haittaako jos käyn miehen kanssa touhuamassa? Ei kuulemma haittaa, kun tunteet pysyvät meidän avioliitossa. Se oli helppo luvata, miehet ei kiinnosta romanttisesti, mutta toki kivan, avoimen ja terveen tyypin kanssa haluaa touhuta. Ja mieluusti hänkin olisi keski-ikäinen pullukka kuin itsekin;) Ja kiva olisi myös jutella juuri noista asioista avoimesti toisen samanmielisen kanssa.
BiUkm46
Itse kiinnostunut bi jutuista, mutta siten, että mukana on myös parin nainen ja kolmistaan leikitään.
Usein parin miehet ovat harmikseni umpi heteroita, kivaa sekin on, mutta pientä bi leikkä, niin täydellistä.
MTku
Pitkään mietin mutta päätin kokeilla ja ottaa kokemuksena. Palstalta sitten tapasin asiallisen tuntuisen miehen ja juttelimme ensin pitkään viesteillä. Voi sitä tunnetta kun sitten päästiin asiaan, hän otti tilanteen haltuun ja ohjasi minua. Olin kontilla sängyllä kun hän tuli minuun takaapäin. Pikkuhiljaa hän oli pohjassa ja alkoi rytmikkäästi naida. Aloin tuntemaan outoa hyvää oloa ja tuntemus vain parani. Todennäköisesti alkoi osumaan eturauhaseen, hyvän olon tunne vain lisääntyi ja sitten tunsin että tulen. Sain valtavan orgasmin, vapisin ja uikutin sperman lentäessä koskematta kulliin pitkin lakanoita. Nyt olemme tapailleet 3 vuotta silloin tällöin.
Kannattaa tutustua ihan rauhassa ja ihan sängyssä sitten. Mutta kun sitten aiot tehdä sen ota ja anna persettä ihan rohkeasti vaan.
T. bengt ja åke.