Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K-kaupan/K-Raudan myyjän palkka?

Vierailija
04.01.2025 |

Millaisia toteutuneita palkkoja K-ryhmä maksaa myyjille? Ei tunnu tietoa löytyvän mistään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei k-ryhmällä varmaan ole kovinkaan montaa myyjää palveluksessaan koska k-kaupat ja k-raudat ovat yksityisiä yrityksiä joiden omistaja ja työntekijät neuvottelevat palkkauksesta. Minimipalkka lienee kaupan alan TES ja maksimi on se mitä saat työnantajan kanssa sovittua. 

Vierailija
2/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan tes on minimi.

Sitten, jos sulla on vaikka kokemusta rakennusalalta tai harrastenaisuutta niin neuvotellen isompi palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000-5000 €/kk + lisät

Vierailija
4/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan Keskolla töissä olleenani edut olivat hyvät, maksoin vain 5% enemmän tuotteista kuin Kesko itse. Nyky etuuksista en tiedä, etuus ei koskenut ruoka kauppaa.

Vierailija
5/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei k-ryhmällä varmaan ole kovinkaan montaa myyjää palveluksessaan koska k-kaupat ja k-raudat ovat yksityisiä yrityksiä joiden omistaja ja työntekijät neuvottelevat palkkauksesta. Minimipalkka lienee kaupan alan TES ja maksimi on se mitä saat työnantajan kanssa sovittua. 

Lähinnä mietin, että onko näissä TES-palkoissa K:ssa neuvotteluvaraa, S-ryhmä ja Tokmanni tuntuu kovin tiukkaan tuijottavan vain TES:n palkkoja.

ap

Vierailija
6/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.2000€/kk  ainakin kolmessa pienessä K raudassa mitkä tiedän. 

Vierailija
7/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, jos sulla on vaikka kokemusta rakennusalalta tai harrastenaisuutta niin neuvotellen isompi palkka.

Huomasin, että hakevat K-rautaan kesätöihin puutarhamyymälään väkeä ympäri Suomen. Olen ammattipuutarhuri, haaveissa kuitenkin alanvaihto, mutta mitähän uskaltaisi pyytää, kun ei ole kaupan alalta kokemusta, mutta puutarhapuolelta sitäkin enemmän? Aspaa toki kuuluu omaankin alaan, mutta ei tosiaan kaupan alalta kokemusta. -eri

Vierailija
8/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuo löytyi😁

"rauta myyjä saa palkkaa alkaen 2000 euroa kuukaudessa / 24000 euroa vuodessa. K-rauta myyjän palkka vaihtelee työkokemuksen ja työtehtävien mukaan. Keskimääräinen palkka voi olla noin 2000-2500 euroa kuukaudessa.

https://www.vaskiri.com palkat

k rauta myyjä palkka (2000€/kk - 24000€/vuodessa) - Vaskiri - palkkatiedot ja oppa

at

Vierailija
9/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tes-palkkaa tarjoavat ensin. Valmiit taulukot löytyy esimerkiksi netistä, paljonko maksetaan esim. työkokemuksen/työtehtävän mukaan. 

Itse sain kuitenkin kauppiaan kanssa neuvottelemalla tessiä paremman palkan. 

Kauppias piti työhaastattelun.

Viitisen vuotta sitten olin Keskolla myyjänä, lisien kanssa palkka ylimmillään 2700 e (brutto). Siinä vaiheessa minulla oli myyjänä omia vastuu alueita jo reilusti, en usko että palkka olisi tuosta enää juuri noussut, vaihdoin siis työpaikkaa/alaa tuossa kohtaa.

Vierailija
10/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, jos se tuota luokkaa on yleisestikin, niin eipä kannata sitten vaihtaa nykyisestä paikasta, kun tuo on aika sama sitten kuin S-ryhmän ja Tokmannin tarjoama.. nyt on 2300€ + lisät..

ap

Vierailija
11/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että hakevat K-rautaan kesätöihin puutarhamyymälään väkeä ympäri Suomen. Olen ammattipuutarhuri, haaveissa kuitenkin alanvaihto, mutta mitähän uskaltaisi pyytää, kun ei ole kaupan alalta kokemusta, mutta puutarhapuolelta sitäkin enemmän? Aspaa toki kuuluu omaankin alaan, mutta ei tosiaan kaupan alalta kokemusta. -eri

Verotoimistossa voi käydä katsomassa ihmisten tuloja, jos satut tietämään henkilöitä jotka tekevät etsimääsi duunia. Siitä saa osviittaa mikä voi olla realistista.

Vierailija
12/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tuo löytyi😁

"rauta myyjä saa palkkaa alkaen 2000 euroa kuukaudessa / 24000 euroa vuodessa. K-rauta myyjän palkka vaihtelee työkokemuksen ja työtehtävien mukaan. Keskimääräinen palkka voi olla noin 2000-2500 euroa kuukaudessa.

https://www.vaskiri.com palkat

k rauta myyjä palkka (2000€/kk - 24000€/vuodessa) - Vaskiri - palkkatiedot ja oppa

at

Tuo on ihan höpö.

Vierailija
13/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4000-5000 €/kk + lisät

Heh ei onnistu perusmyyjältä, yritysmyyjä voi päästä tuohon palkkaan. 

Vierailija
14/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000brutto lisien kanssa.

T, k-kaupan Väiski 

Vierailija
15/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ala rengille on vielä ksisempi kun hoitoala.  Vajailla tunneilla minimi palkat lähes poikkeuksetta.  Kumminkin kun katsoo taloustiedot niin varaa olisi maksaa normaalisti.

Vierailija
16/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotoimistossa voi käydä katsomassa ihmisten tuloja, jos satut tietämään henkilöitä jotka tekevät etsimääsi duunia. Siitä saa osviittaa mikä voi olla realistista.

Näin tein yhden "varakkaan" duunarin jolla kaikki asiat paremmin kun muilla.  Johonkin oli reilu kymppitonni vuodessa hävinnyt verotiedoista.

Vierailija
17/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vuonna palkka 12,62-13,49e/h on realistinen. Ei hirveän hyvin ainakaan perheellinen yksinhuoltaja elä siis, varsinkaan vajailla tunneilla.

Vierailija
18/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tes-palkkaa tarjoavat ensin. Valmiit taulukot löytyy esimerkiksi netistä, paljonko maksetaan esim. työkokemuksen/työtehtävän mukaan. 

Itse sain kuitenkin kauppiaan kanssa neuvottelemalla tessiä paremman palkan. 

Kauppias piti työhaastattelun.

Viitisen vuotta sitten olin Keskolla myyjänä, lisien kanssa palkka ylimmillään 2700 e (brutto). Siinä vaiheessa minulla oli myyjänä omia vastuu alueita jo reilusti, en usko että palkka olisi tuosta enää juuri noussut, vaihdoin siis työpaikkaa/alaa tuossa kohtaa.

Ja rautakauppa siis kyseessä, juurikin aloittajan mielessä oleva puutarhaosasto. Paljon riippuu kauppiaasta miten työssä viihtyy ja miten palkkaus muodostuu. Oma kokemus on, että neuvottelu varaa löytyy paljonkin, arvostavat kaikkea "erityisosaamista". 

Vierailija
19/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, jos se tuota luokkaa on yleisestikin, niin eipä kannata sitten vaihtaa nykyisestä paikasta, kun tuo on aika sama sitten kuin S-ryhmän ja Tokmannin tarjoama.. nyt on 2300€ + lisät..

ap

Jos viihdyt muuten nykyisessä paikassa ja vain palkka mietityttää niin en suosittele vaihtamaan, koska parempaa palkkaa tuskin saat muualta.

Vierailija
20/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan ala rengille on vielä ksisempi kun hoitoala.  Vajailla tunneilla minimi palkat lähes poikkeuksetta.  Kumminkin kun katsoo taloustiedot niin varaa olisi maksaa normaalisti.

Ilmankos myyjien naamat on norsunvitulla. Maksakaa niille kunnon palkkaa! Stnan riistäjät.