Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellistä kun jotkut puolustelevat tupakointia vielä vuonna 2025!

Vierailija
04.01.2025 |

Vaikka jokainen tietää sen olevan epäterveellinen ja vastenmielinen tapa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina se vasta pahaksi on. Silti sitä saa kotiinkin kuljetettua. Tupakan takia ei juhlapyhinä ne päivystyksen sängyt ja penkit täyty vaan alkoholin takia. Ei tule kolareitakaan kun ajat nikotiinin vaikutuksen alaisena.

Vierailija
2/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta. En arvostele muiden ihmisten tekemisiä ja minua ei edes toisten tupakointi häiritse. Miksi pitää jatkuvasti jankuttaa samaa asiaa? Viinan juontikin on epäterveellistä mutta silti useampi juo päivittäin/viikottain ja joskus ihan överisti.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä haju. Jos mies polttaa, ei jatkoon. 

Vierailija
4/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaikkia terveysterroristejä. Olin lopettanut polttamisen ajat sitten ja alkoholinkäytön, niin terveysterrorismin takia aloitin uudestaan. Antakaa ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
5/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kaikkia terveysterroristejä. Olin lopettanut polttamisen ajat sitten ja alkoholinkäytön, niin terveysterrorismin takia aloitin uudestaan. Antakaa ihmisten olla rauhassa.

Oletpas sinä muiden vietävissä

Vierailija
6/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta. En arvostele muiden ihmisten tekemisiä ja minua ei edes toisten tupakointi häiritse. Miksi pitää jatkuvasti jankuttaa samaa asiaa? Viinan juontikin on epäterveellistä mutta silti useampi juo päivittäin/viikottain ja joskus ihan överisti.  

Meillä on suomessa itsemääräämisoikeus ja siksi saa juoda itsensä vaikka hautaan. Sama itsemääräämisoikeus ei koske huumeita vaan se on aina käyttörikos. Terveys ei koske tätä asiaa kun esimerkiksi kannabis on sellaiset sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Oikeasti tuo itsemääräämisoikeus on huono vitsi. Muka saat tehdä itsellesi mitä haluat mutta etpä saakkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi