Mikä deittisovellus paras 50+ -ikäiselle naiselle?
Kysymys otsikossa.
Ovatko "kaikki" vain Tinderissä? Millaisia kokemuksia esim. seuraavista: Eliittikumppanit, E-kontakti, Fb-dating, Happy Pancake?
Kommentit (15)
Oisko paras vaan tuossa iässä unohtaa deittailu? Ikäisesi miehet katselevat 30-vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oisko paras vaan tuossa iässä unohtaa deittailu? Ikäisesi miehet katselevat 30-vuotiaita naisia.
Voinhan katsella itse sen ikäisiä miehiä tai naisia kuin itseä kiinnostaa, se kyllä tiedetään, että miehet katselevat epärealistisen nuoria naisia.
ja tiedoksi, treffisivustoilla on paljon eri-ikäisiä ihmisiä varmaan aina 9-kymppisiä asti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet tehnyt tuollaisen oletuksen? Miksi katselisin noin paljon itseäni nuorempia naisia? En jaksa uskoa meillä olevan kauheasti yhteistä ja meidän haluavan samoja asioita tulevilta vuosilta. 30-vuotias nainen saattaa vielä haluta lapsia tai hänellä on pieniä lapsia. Kun omat lapset on jo lähestymässä aikuisikää, niin itse skippaan jokaisen naisen kenellä on alakouluikäisiä tai nuorempia lapsia, saati että haluavat vielä lisää lapsia. Itsellä tuli juuri 48 mittariin ja sunnuntaina treffit sovittuna 50 vuotiaan naisen kanssa. Tapasimme Facen datingin kautta.
Mahtava vastaus. Kiitos. Hyppii lapset silmille. Haha. Oma tytär 30, eikä ikinä kommentoisi/ajattelisi noin.
Nuo treffipaikat ei ole mun juttu. Mä tapasin mieheni irl.
N55
Ok Cupid on ihan kiva, kaveri suosii Pancakea. Kaikenikäisille naisille on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
N55
Niin minäkin ex-vaimoni, mutta se on ihan tuurista kiinni löytyykö sieltä (irl) ketään ja jos löytyy niin millaista löytyy.
Treffisovelluksissa voi sentään laittaa jotain speksejä joilla karsia.
M47
Ei vanhalla naisella ole kysyntää, tyydy sormiisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja katseluksi jääkin. M51
Vierailija kirjoitti:
N55
Mikä tuo irl-sivusto on?
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhalla naisella ole kysyntää, tyydy sormiisi.
Väärin, kyllä on. M
Sinne testailemaan. Sehän on aina paras josta se kumppani löytyy.