Kumppania ei kiinnosta minun tunteet
Kumppania ei kiinnosta mun tunteet.
Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä kumppanin kanssa. Mentiin aika nopeasti yhteen, n.7kk kun kumppanini oli jätetty exänsä toimesta.
Iso ongelma meidän suhteessa on se, että en voi kertoa miehelleni mitään, miltä musta tuntuu.
Mieheni on alusta alkaen suuttunut mulle, jos avaan suutani mistään mikä mua esimerkiksi vaivaa tai joskus vaikkapa loukkaa tai suututtaa. Hän suoraan on useasti sanonut näillä sanoilla mua ei vi**uakaan kiinnosta miltä susta tuntuu, ja pidä turpakiinni. Eli hän aina yrittää hiljentää mut kun mihik tahansa liittyen avaan suuni jos mulla on joku ongelma.
Hänestä myös tulee niin ilkeä ja julma silmänräpäyksessä kun hänelle mistään asiasta yrittää puhua tai kertoa miltä tuntuu.
Auta armias jos hänelle ikinä mistään suuttuu niin hän suuttuu mulle, että mä suutun hänelle.
Mies on myös sanonut, että kun hänen exällään oli vakava sairaus heidän suhteen aikana, niin häntä ei kiinnosta mun turhat pienet ongelmat kun on oikeitakin ongelmia. Tämä loukkasi mua myös että hän sanoo noin mulle.
Eli uskon että hänellä on joku trauma tai joku jäänyt tästä exän sairaudesta, jolloin häntä ei kiinnosta mun ongelmat, tai sitten hän ei vaan välitä tarpeeksi musta.
Mietin kuitenkin että voiko tuollaisen julman ihmisen kanssa olla suhteessa, jota ei kiinnosta mun tunteet ja joka sanoo mulle suoraan että häntä ei kiinnosta ja joka aina vaan käskee mun olla turpakiinni, onko tämä reilua?
Mies on kohta 30v niin mietin voiko tämä muuttua tai voiko asialle tehdä mitään, kun en haluaisi olla suhteessakaan missä en saa avata suutani mistään koskaan.
Hän on siis mulle vaan kiva ja hyvä silloin kun meillä menee hyvin, tai en avaa suutani.
Poikaystävä on myös koko suhteen ajan ivaillut mulle mun kropasta. Milloin mulla on pelastusrengas ja vatsamakkaroita ja milloin mun pitää mennä salille treenaamaan.
Hän on myös sanonut että jos mun kroppa näyttää tältä, enkä käy aktiivisesti treenaamassa kovaa hänen vuoksi, hän ei tee musta vaimoaan.
Olen monta kertaa itkenyt hänelle, miten musta tuntuu pahalle ja tulee epävarma olo kun hän puhuu mulle noin ja arvostelee mun kroppaa, mutta ei hän siltikään lopeta, hän vaan sanoo että hän välittää musta, niin siksi puhuu noin ja kertoo mulle miten musta saataisiin vielä paremman näköinen. Eli en riitä tälläisenään hänelle.
Poikaystävän ex, joka hänet siis jätti, oli todella laiha ja timmi, joten pelkään että hän yrittää saada musta sellaista, koska ex oli täysin hänen ihanne kroppansa omaava nainen.
Ehkä tämä on yliajattelua, mutta sitä tuo kommentointi aiheuttaa.
Hän on sanonut että jos hän lopettaa mun kroppa kommentit hän ei enää välitä musta.
Mun mielestä mä olen ihan sopusuhtainen nuori nainen, 164 cm pitkä ja painan 53kg.
Kommentit (4)
Ei tuosta mitään tule. Suhdetta ei voi syventää, jos siinä ei ole turvallista ilmaista itseään ja tunteitaan.
Toisen olemattomien kilojen arvostelu ei ole tunteiden ilmaisua, se on kontrollointia ja alistamista.
Voiko tää olla edes totta? Miksi olet suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa? Pitää suo lähinnä lemmikkinä ei puolisona.
Oletpa helmen löytänyt. Pidä toki kiinni kynsin hampain, ettei kukaan vie sitä sinulta.