Milloin miehet ymmärtävät että heidän naisensa kaipaavat huomiota ja flirttailua?
Sen sijaan miehet karkaavat videopeleihin ja virtuaalitodellisuuteen. Tyydyttävät tarpeitaan ennemmin siellä.
Kommentit (11)
Varmaan samoihin aikoihin kun naiset tajuavat miehensä kaipaavan naisiltaan samaa. Pitäisi kilpailla siitä, kumpi on suhteessa huomaavaisempi.
Ennen ravintolassa joku mies saattoi tarrata tarakkaan tai läpsäyttää, viheltää mutta nykyään ei kukaan enää huomioi, ikää ja kulttuurin muutos tullut. Ei miehet enää edes flirttaile. Enkä ihmettele kun on naiset on halunneet olla rauhassa, mutta silloin se oli vielä imartelevaa.
N 45v
Siinä se ongelma onkin. Jatkuva huomion hakeminen.jos ei ukoltaan,niin joltain muulta.
Eipä kaivannu minun naiseni. Sanoi suoraan ettei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, täällä mammat vaan jatkuvasti kertovat etteivät ne kaipaa.
Tässä oli nyt kyse parisuhteessa olevista. Ei ollut kyse mistään random-miesten huomiosta vaan sen oman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ravintolassa joku mies saattoi tarrata tarakkaan tai läpsäyttää, viheltää mutta nykyään ei kukaan enää huomioi, ikää ja kulttuurin muutos tullut. Ei miehet enää edes flirttaile. Enkä ihmettele kun on naiset on halunneet olla rauhassa, mutta silloin se oli vielä imartelevaa.
N 45v
Kiitos, mutta en halua rikossyytettä.
Silti itse elät virtuaalimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Silti itse elät virtuaalimaailmassa.
No jos se mieskin uppoutuu omaan koneeseensa niin kai sitä sitten täytyy hakea juttuseuransa vaikka vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
N 45v
Kyllä mulle flirttaillaan, mutta takamuksen tarraamista ei tosiaan enää tapahdu samaan tapaan kuin 10v sitten. Pidän muutosta ihan positiivisena, oli se hieman ärsyttävää kun aina oli joku tarraamassa takamukseen tanssilattialla.
N35v
Nykyäänhän huomiota haetaan kuvilla somessa. Halvempaa ja turvallisempaa kuin roikkua yökerhossa.
Jaa-a, täällä mammat vaan jatkuvasti kertovat etteivät ne kaipaa.