Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi päälle kolmekymppinen menisi yökerhoon?

Vierailija
01.01.2025 |

Olen ollut villi bilehile/partynanimal vuosina 2007-2015 itsekin. Sitten vakiinnuin ja pariuduin ja se hilettämisestä.

Eilen olin vuosien jälkeen ns. Helsingin teinijuottolassa jostain syystä kaverien vetämänä ja aloin miettimään, että mikä tässä kaikessa on tarkoitus; 20-25v imuttelevat, yrittävä pariutua(honkkuti honkuti elin vs. elin meininkiä), pettämistä, itkua kyyneleitä ja jvg raikaa taustalla. Ei helkutti.

Ymmärrän tuon kaiken pariutumisyritysten kannalta, mutta jos olet ns. aikuinen, niin tuo menohan näyttää aivan sairaalta. Jos näet teinijuottolassa tai ylipäätään yökerhossa päälle kolmikymppisiä, niin väitän, että olet epäonnistunut elämässäsi. 

Jos haluaa nähdä kamua ja jutustella, niin sitten mennään istuskelupaikkaan jauhamaan diipadaapaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on nykyään hyvä paikka +30v bilettäjille. Ei kannata mennä Seduloihin vaan UG paikkoihin.  Paikoissa joissa soi oikea klubimusiikki ikähaitari on 25-55 ja kaikki on sulassa sovussa keskenään.  

Itse olen 50v ja kun olen tanssimassa niin saan jatkuvasti hymyjä ympärillä olevilta naisilta ikään katsomatta.  

Vierailija
22/22 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan nuo mestat PÄÄASIASSA 18...30 v hommia.

Koomisia kun 50...65 veet bilettää.

Itsekin olen 51 v ja biletys loppui 35 v iässä. Ei vaan kiinnosta enää.

Toki joku 40...60 v voi käydä pari kertaa vuoteen. mutta jos joka vkl niin ei voi ymmärtää.

Ei 50vnä enää käydä joka vkn:loppu mutta kun tuntee oikeat ihmiset niin tulee kutsuja paikkoihin joissa on ihan normaalia että tanssilattialla on 50 kymppisiä  Naisetkin on aika kuumia   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän