Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahvas paukuttaa koko yön

Vierailija
01.01.2025 |

Kyllä oli taas tympeä leikkisotaa. Hävetkää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kaupungin ilotulitus täällä ja omat raketit myös näyttäviä. Hyvää uutta vuotta kaikille! 

Vierailija
2/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettimaakarit polttivat päiväkodin. Good job everyone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasivat kovat verot raketteihin tuota saastuttamista ei siedä enää kukaan!

Sama koskee lentoliikennettä.

Vierailija
4/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumalla toisia ei oma arvosi ihmisenä kasva, päinvastoin.

Vierailija
5/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli laittaa someen:

"Olipa kiva ostaa raketteja ja ampua niitä. Ei käynyt mielessä eläimet, luonto tai ilmasto. Kivaa oli, koittakaa tekin pitää joskus hauskaa!"

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä poseerauksia somessa, kuinka "minäkään en osta raketteja". Varmaan samoja, joiden mielestä ruuan pitää olla mautonta ja tylsää ja elämä pyöriä ratikalla muutaman korttelin sisällä. Sievistelyä, tekopyhyyttä ja lässytystä. Apua. Nämä on varmaan niitä, jotka takavuosina muistivat kertoa käyttäneensä joulukorttirahat hyväntekeväisyyteen. Voi luoja, ihan kuin jotain aidosti kiinnostaisi. Teki mieli joskus laittaa, että joulukorttirahat meni omiin joulusuklaisiin, joita syön nyt parhaillaan ja hyvää on. 

Vierailija
6/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin homopersu paukuttaa lakupetteriä läpiyön.

Vierailija
7/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli laittaa someen:

"Olipa kiva ostaa raketteja ja ampua niitä. Ei käynyt mielessä eläimet, luonto tai ilmasto. Kivaa oli, koittakaa tekin pitää joskus hauskaa!"

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä poseerauksia somessa, kuinka "minäkään en osta raketteja". Varmaan samoja, joiden mielestä ruuan pitää olla mautonta ja tylsää ja elämä pyöriä ratikalla muutaman korttelin sisällä. Sievistelyä, tekopyhyyttä ja lässytystä. Apua. Nämä on varmaan niitä, jotka takavuosina muistivat kertoa käyttäneensä joulukorttirahat hyväntekeväisyyteen. Voi luoja, ihan kuin jotain aidosti kiinnostaisi. Teki mieli joskus laittaa, että joulukorttirahat meni omiin joulusuklaisiin, joita syön nyt parhaillaan ja hyvää on. 

Minä, minä, minä. Ja vielä kerran minä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi