On aika säälittävää juhlia uutta vuotta vauva palstalla.
Sellaista on meidän yksinäisten ikisinkkujen elämä. Mut onneksi on kaljaa niin voi sammua puolen yön jälkeen.
Kommentit (20)
Ei minusta yhtään säälittävää. Mukava olla kotona ja surffailla vain netissä.
Entä jos ei ja on täällä muuten vaan.
No jaa, on tämä kuitenkin parempi kuin seisoa humalaisten toikkaroijien keskellä kuuntelemassa rakettien pauketta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ja on täällä muuten vaan.
Siis entä jos ei juhli.
Ei tänne notkumaan kannata jäädä. Itse käyn pari kertaa päivässä, enkä edes joka päivä, ja heitän pari kommenttia sekaan. Psyyke ei kestä tätä persuilua ja hihhulointia sen enempää.
Ei tällaista arkipyhää halua juhlia. Se on juhlaa, että saa nukkua huomenna pitkään.
Lähde ihmisten ilmoille. Missä kaverisi ovat? Baarit pullistelevat tänään ihmisiä, mutta ei kannata tietenkään lähteä mihinkään, parempi valittaa ikisinkkuuttaan.
Kiltti miehellä ei ole mahdollisuutta muunlaisiin juhliin, 😔
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miehellä ei ole mahdollisuutta muunlaisiin juhliin, 😔
On. Sen kun astelet lähimpään baariin.
Parempi näin kun esim. riidellen perheen kanssa
Voisin ihan hyvin mennä kohta jo nukkumaan. Nyt on aika vaikea elämäntilanne ja olen nukkunut viime aikoina huonosti. Kävin kuitenkin kaupassa ja olin takaisin kotona kello 19.00 aikoihin. Kuuntelin radiotakin. Olen katsonut viime aikoina useamminkin huonon elokuvan ja outoa sarjaa, joten ei huvita katsoa mitään, mutta taidan kuitenkin yrittää katsoa vähän jotain. Mitään juhlintaa en kaipaa, vaan kunnon yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palsta sulkeutuu ennen vuoden vaihtumista, joten ei hätää.
Mee hoitoon!
Lapset saatu just nukkumaan. Itse menen ihan just kanssa, kun väsyttää.
Nuorempana olin uudet vuodet yökerhossa, mutta se ei enää kiinnosta. Lisäksi olen ollut kotibileissä, laivalla ja etelässä, kuten viime vuonna. Tarkoitus oli lähteä tänä vuonnakin, mutta jotenkin unohdin varata matkan, kun sen aika olisi ollut.
Niinpä sitten istun kotona katsellen telkkaria mielummin kuin lähtemällä Senaatintorille palelemaan tai baariin. Ensi vuonna voisi jälleen lähteä etelään.
No meillä käytiin perheen kanssa kattomassa ilotulitukset kirkonkylällä, syötiin yhessä ateria ja illalla lautapelejä.
Ja vähän snäksejä. Lapset sai limut, aikuiset yhdet alkoholittomat ja yhden tavan oluen.
Ja nyt miehenä kyyhötän tässä saunalla, meen saunaan ja korkkaan max 2 kaljaa, ja nukkumaan.
Muutamat uuden vuoden toivotukset whatsApilla jne someen.
Eihän sen elämän tarvi niin ihmeellistä olla.
Hyvää ja rauhaisaa uutta vuotta kaikille 2025.
M46
Siis onhan vauva palstalla yksinäiset muutenkin joka päivä. Suomessa on miljoona sinkkua yli suurin osa yksinäisiä. Suomalaiiset eii tykkää toisistaan joten näin pienessä maassa on paljon yksinäisiä.
Onneksi palsta sulkeutuu ennen vuoden vaihtumista, joten ei hätää.