Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa parisuhdeasiantuntijat, miksi mies sulkeutuu

Vierailija
31.12.2024 |

Seurustelua takana useampi vuosi ja mies on pikku hiljaa lakannut kertomasta ensin omia ajatuksiaan, toiveitaan, mutta nyt myös arkisia tapahtumia. Eli ei esimerkiksi kerro enää, jos käy jossain pienellä reissulla, ostaa uusia juttuja yms. Olen huomannut, että ihmissuhteemme on todella yksipuolinen, itse jaan elämääni entiseen tapaan ja nyt olen vähentänyt omistakin asioista kertomista, koska tuntuu, että miestä ei kiinnosta.

Ei asuta yhdessä. Onko tämä lopun alkua? 

Ja kyllä, kysyin mieheltä, vastasi vain, että ei hänelle tapahdu mitään kertomisen arvoista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pettää tai on havainnut sinun pettävän häntä. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
2/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pettänyt, enkä usko, että mieskään fyysisesti. Toki voi olla ihastunut johonkuhun. Makkarissa ollut myös laimeaa. 

Harmittaa ja tekisi mieli nostaa kissa pöydälle ja selvittää asia,  mutta olen itse sellainen, että jos huomaan, että toista ei kiinnosta seurani, niin itseänikään ei kiinnosta hänen seuransa, tulee kehä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä kertonut sinulle häntä haavoittavia asioita ja sinä olet vähätellyt/ käyttänyt näitä lyömäaseina häntä vastaan. 

Tai juttusi muuten vaan ovat tökeröitä jolloin ei halua puhua kanssasi. 

Voit myös olla väliinpitämätön hänen asioitaan kohtaan jolloin päättänyt lopettaa puhumisen.

Vierailija
4/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselta hyvä huomio. Voi olla, että en ole ihan paras tunnistamaan, milloin jokin asia on toiselle herkkä.

Vierailija
5/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus exästä. Olimme tosin avioliitossa ja asuimme yhdessä, mutta tajusin vain ettei mies puhunut enää mitään. Tärkeitä asioita miehen elämään liittyen kuulin ihan muilta. Sitten mies aivan ihmeissään että olisi ko pitänyt kertoa ja mitä sillä tiedolla teet ym. Noloa minulle. Muutenkin etääntyi ja lopulta aikoi tiuskimaan ivaamaan ym. 

Vierailija
6/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitti aiemmin seksin takia, nyt kyllästynyt seksiin kanssasi, joten turha enää esittää haluavansa kertoa päivän kuulumisistaan.

Vierailija
7/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi vuosi, ettekä asu yhdessä? Onko siihen jokin syy ettei "rakastamansa miehen" kanssa voi edes asua?

Vierailija
8/8 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten miehet lakkaavat avaamasta asioitaan, koska saavat sillä tavalla vain väheksyntää tai jopa lyömäaseita itseään vastaan.

Toinen asia on ihan vain sukupuolien väinen ero. Miesten mielestä kaikki asiat eivät ole viihdyttäviä tai kiinnostavia juttuja joita olisi tarvetta kälättää muille, jotta nämä pääsevät esittämään että onpa mielenkiintoista. Se on naisten leikkiä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme