Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun mielestä Diplomi-insinööri AINA rillipäinen svetarinörtti?

Vierailija
27.02.2007 |

Mun mies on nimittäin DI eikä istu tohon mielikuvaan mitenkään. Se on vaan ihmeellistä aina lukea ja kuulla noita ennakkoasenteita insinööreistä.

Eikä mun mies ole mikään puhumaton, kankea jäykkis vaan rento ja hauska tyyppi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vat extreme-lajeja, omaavat laajat sosiaaliset piirit " kaupungin kerman" keskellä, ovat trendikkäitä, ulospäinsuuntautuneita ja suosittuja; kolmekymppisiksi jopa harvinaisen ei-fakkiintuneita.

Niin, ja minä itse olen " humanistihörhö" , kohta huikein arvosanoin valmistuva filosofian maisteri taiteiden tutkimuksen laitokselta, eli minunkin pitäisi kai olla kuihtuneen oloinen, marimekkopaitainen, villahuivinen hiirulainen, joka ottaa punaviiniä korkeintaan kirjallisuuspiirin tapaamisissa ja Sylvia Plathia tulkitessaan...Olen kuitenkin sievä, isorintainen vaaleaverikkö, pidän trendikkäistä vaatteista ja huolitellusta meikistä, käytän korollisia saapikkaita ja katson päivittäin Dr Philliä.

Ei pidä ottaa ennakkoluuloja niin kovin tosissaan.

Vierailija
2/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän mikään bailueläin ole, mutta hevimies, joka harrastaa todella montaa urheilulajia. Ei mikään sisällä viihtyvä nössykkä. Eikä ole edes silmälaseja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne villit ja vinhat teekkarit muuttuu nörteiksi samalla hetkellä kun valmistuvat.

Vierailija
4/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mieheni poikkeaa siitä aika tavalla.

Vierailija
5/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, rillit löytyy ja pukeutuu hillitysti, ei biletä rankasti ja on sellainen kotonaviihtyvä:)

Vierailija
6/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljainen on uusissa ympyröissä mutta mitäs sitä turhia puhelemaan kuten on sanonut :D

Komea mies on (ja minäkin tietenkin kaunokainen ;D).

Vierailija
7/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani DI:t eivät ole ankeita.

Vierailija
8/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli semmonen rillipää nössö, mutta toisaalta kuitenkin puhelias ja hauskakin. Mutta kotona viihtyi ja oli ihan liian kiltti.

Ja hänen kauttaan tutustuin pariin muuhunkin nössykkään.

Tiedän kyllä täysin toisentyyppisiäkin diplomi-insinöörejä että kaipa niitä on monenlaisia kuten vähän joka alalla :)