Kokevatko miehet baarissa ahdistelua?
Kommentit (8)
Joskus nuorempana nipistelivät/kourivat persiistä, erään nipistelijäneidon mukaan "sulla on niin makee farkkuperse että oli pakko päästä kokeilemaan"
No kait se sitten oli, en pahastunut mutten myöskään pitänyt touhusta.
Kyllä ne hyvännäköiset ja normaalit kokee, se joku yksinäinen yli-ikäinen luimistelija ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun menen yksin tai kaveriporukassa, niin "naiset" alkavat pörräämään kiusallisesti, paukkua tms. kerjäten. Ei sitä voi kutsua ahdisteluksi, mutta inhottavaa se on, ne ovat hirveän wahoja, ja monet ihan puliämmiä. möreä-äänisiä. Siitä seuraa se että paikalla olevat kaunottaret suhtautuvat minuun epäröivästi, koska aprikoivat että mitä minulla on yhteistä em. hampaattomien noita-akkojen kanssa.
Tietenkin vanhat sudet merkkaavat uuden saaliin itselleen.
Eipä juuri. Pari kertaa on nainen pyllystä puristanut ja tuli hyvä fiilis 👍
M38
Hyvin meni siihen asti, kunnes erehdyin lyhyeen suhteeseen erään baarin vakikaluston kanssa. Sana kiersi hyvästä varustuksestani ja monenlaista kokeilijaa lahkeeseen kiinni. Nyt en ole kohta kolmeen vuoteen enää käynyt paikallisessa.
Oltiin mieheni kanssa ravintolassa, itse menin pöytään istumaan ja mies tiskille. Takana oli keski-ikäinen naisporukka, josta yksi meni myös tiskille jonottamaan, hiveli mieheni selkää ja kysyi mitä kuuluu. Mies käski mennä kauemmas ja irrottaa kätensä, nainen ei irrottanut vaan kyseli eikö mies pidä tästä?
Ja kun parikymppinen poikani oli baarissa töissä, noita keski-ikäisiä hivelijöitä, kourijoita ja luokseen pyytäjiä kuulemma riitti 🙈
viimeiseen 36 vuoteen en ole kokenut ahdistelua missään kun ravintoloita tullut kierreltyä.
mies 52v.
Kun menen yksin tai kaveriporukassa, niin "naiset" alkavat pörräämään kiusallisesti, paukkua tms. kerjäten. Ei sitä voi kutsua ahdisteluksi, mutta inhottavaa se on, ne ovat hirveän wahoja, ja monet ihan puliämmiä. möreä-äänisiä. Siitä seuraa se että paikalla olevat kaunottaret suhtautuvat minuun epäröivästi, koska aprikoivat että mitä minulla on yhteistä em. hampaattomien noita-akkojen kanssa.