Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16494)
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei mikään x, Epa tai E e. Ei myöskään mikään kateusheitto eikä savolaisjutut. Eikä myöskään mikään # risuhöskä. Eri
Tää ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Rakastatko kaivattuasi ehdoitta?
Hädin tuskin tuntevat 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei mikään x, Epa tai E e. Ei myöskään mikään kateusheitto eikä savolaisjutut. Eikä myöskään mikään # risuhöskä. Eri
Tää ei minulta.
Kuka oket? Jos olet x Epa E e OgE, niin siinähän lukee eri. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole mt-potilaita. Meillä on vain taiteellinen sielu. Sitä ei voi meiltä viedä pois. Saattaa herättää myös kateutta. Kyky tuntea.
Tämä ei ollut mikään hulluksi ilmoittautumisen palvelutiski.
Hulluksi nimittelevä ei ole ihminen laisinkaan. Alinta pohjasakkaa. Sellaisella ei ole sen enempää älyä kuin empatiakykyäkään. Se, miten kohtelee toisia ihmisiä määrittää kaiken ihmisestä.
Hullu on hullu ja sen voi sanoa. Siinä ei ole mitään pahantahtoista. Sen sijaan pohjasakaksi haukkuminen ja muu ylimielinen ja alentava käytös todellakin on huonotapaista, loukkaavaa, asiatonta ja moukkamaista. Ei ole sivistys tarttunut.
Ei ole mitään pahantahtoista. 🤣. Vikiset jo termistä pohjasakkaa ja kuinka SINUA ei saa nimitellä. Hulluksi sen sijaan saat nimitellä. Asia vilpitön.
Jos on hullu, ei sen toteaminen ole nimittelyä. Eihän lyhyeksi kutsuninenkaan ole tai syöpäpotilaaksi, jos on lyhyt tai syöpäsairas. Ne ovat faktoja, eivät arvottamista. Sen sijaan sinä aloit välittömästä nostamaan itseäsi paremmaksi ja arvottamaan toisia ihmisenä pohjasakaksi. Kaksinaismoralismisi on räikeää ja iljettävää. Et tavoita omia standardejasi laatuihmisenä lähellekään ja olet niin itsekeskeinen ja tyhmä ettet edes tajua sitä vaan teet itsestäsi naurettavan pellen 🤡
Taisit puhua tai siis kirjoittaa itsesi pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei minulta.
Kumpikaan ei mun.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut kauan ehdoitta, mutta enää en lupaa, että jaksaisin. Ei oikein riitä huumori pelkkänä virtuaalipirjona olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoin tahdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole mt-potilaita. Meillä on vain taiteellinen sielu. Sitä ei voi meiltä viedä pois. Saattaa herättää myös kateutta. Kyky tuntea.
Lupaan, että kukaan ei kadehdi sua missään asiassa.
Ei muuten kannata tuollaista luvata. Voit joutua syömään suorilta sanasi, hattusi ja pääsi. Ihan vaan sivuepäily tämä :)
Ei niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tekisit lauantai-iltana, jos saisit vapaat kädet?
En mitään. Tasan tarkkaan en mitään.
Sullahan on mielenkiintoinen ilta tiedossa.
Kyllä. Ihan paras.
Hieno juttu! Jännä, että paras ilta vietetään ketjussa. Itse keksin parempaakin tekemistä.
Olen sen verran harvoin täällä, että ei pitäisi kenenkään elämää keikauttaa. Ei tarvitse mennä ja tehdä, ja saa vain olla. Eikä jatkuva säätäminen muuten tee ihmisestä arvokkaampaa.
Hyvä sitten. Sellaiset terveiset.
Älä jaksa nalkuttaa.
Jos kotona on hankalaa, sitä ei tarvitse minuun projisoida. Se ei ole minun syyni.
Eihän toi yks narsku työskentele terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tekisit lauantai-iltana, jos saisit vapaat kädet?
En mitään. Tasan tarkkaan en mitään.
Sullahan on mielenkiintoinen ilta tiedossa.
Kyllä. Ihan paras.
Hieno juttu! Jännä, että paras ilta vietetään ketjussa. Itse keksin parempaakin tekemistä.
Olen sen verran harvoin täällä, että ei pitäisi kenenkään elämää keikauttaa. Ei tarvitse mennä ja tehdä, ja saa vain olla. Eikä jatkuva säätäminen muuten tee ihmisestä arvokkaampaa.
Hyvä sitten. Sellaiset terveiset.
Älä jaksa nalkuttaa.
Jos kotona on hankalaa, sitä ei tarvitse minuun projisoida. Se ei ole minun syyni.
Ei mulla ole hankalaa missään. Sä et vaan tykkää mun vastauksista ja haluat tehdä sen tiettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kysymys antaa olettaa että se olisi valittavissa. Tarpeeks vahva tunne kun on niin ei sille voi mitään. Vaan rakastaa sitten. Ehdoitta, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoitta, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
I <3 T
I<T mistäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Auta mua baby..
Whaddap
Vierailija kirjoitti:
*En nuolittanut
Emily-terveisiä
suuntaan enkä toiseen.
E
Tiedätkö, että olet vtun rasittava. Sisäistä-> VTUN rasittava. Irlinä en hauku ketään ja olen ystävällinen oikeastaan kaikenlaisille ihmisille, mutta sinä. Sinä. Sinä saat tasaisen, tasapainoisenkin ihmisen ällötyksen partaalle. Onko sinulle ocd vai mikä tämä jatkuva palstajankkaus on? Käsittämätöntä pskaa.
Se oli se pointti, että eivät tunnista mutta tulevat omien "tuttujensa" kylään. Mutta samapa kai se.