Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5640)
Lupaan nainen kokeilla kepillä jäätä jos törmätään jossain. Olisi hyvä jos siinä ei olisi liikaa uteliaita silmiä. Voisin vaikka jutella tuhmia matalalla äänellä sun korvaan ja hyväillä sua vaatteiden päältä vähän ilman että herätetään huomiota. Sovitaan mahd jatkosta sitten noiden jälkeen. Pääasia että sulle jäisi tosi ihana olo ja vaikka pieni nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt sun puhelinnumerokin.Nyt tallensin se😃
Hyvä juttu! Sitten vain yhteyksiä luomaan.
Sairaanhoitajat ovat kyllä usein reippaita ja tilannetajuisia, eivät hätkähdä vähästä. Rankkaa työtä. Ei vain ole ikinä itsellä sattunut niin, että olisi ollut molemminpuolisia tunteita kenenkään sairaanhoitajan kanssa. He ovat usein nopeita käänteissään ja nappaavat miehen nopeammin kuin mies ehtii edes huomata olevansa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hirvensalo oli mun ehdotus, vaikken sieltä päin olekaan.
Mistä kaukaa vieras tuleepi?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä toisen ihmusen ihoa. Menisinkö tinderiin?
Yläpeukku:mene, alapeukku:ei sieltä mitään löydä
Voisin miettiä samaa, mutta ei niin kova ikävä jonkun randomin ihoa sitten kuitenkaan. Sivusta
On tämä maailman tilanne aikamoinen. Ei yhtään tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu ja missä kaikki on huomenna ylösalaisin. En ole jaksanut aikaisemmin taivastella, mutta alan varmaan tulla vanhaksi.
Mikset kirjota mulle vaan tuhlaat aikaa täällä..
Harmi, ettei selkeää vinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pitkä ja hoikka, niin iholle pääseminen lienee helpompaa kuin luuletkaan. Kyse on lähinnä siitä, että ilmaisetko haluavasi päästää jonkun ihollesi vai et. Missikin voi jäädä vaille kosketusta, jos kököttää vain jossain kammiossa yksin, sensuaalisen ja aistillisen puolensa tukahduttaen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, kun sulle kuitenkin kirjoitan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle just kirjoitan. Jos haluat wa-viestin, tiedät hyvin, miten se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimesti ja edestä päin.
Kuumottaa vieläkin 💞
Olet niin kaunis ja tykkään eloisasta ilmehtimisestäsi tosi paljon. Katselen ja haaveilen, mutta pelkään välillä olevani turhankin julkea. En tahdo loukata.
Millä lailla oot mielestäsi ollut julkea?
No liiallinen katseleminen voi olla sellaista.
Koska tämä katseleminen tapahtui?
Tänään.
Seuraavaksi joku kysyy: aamulla, keskipäivällä, iltapä
Näinpä. Oikeesti tää homma toimii niin, että toisen vuoro on jossain vaiheessa antaa jotain tunnisteita takaisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä. Itse pääsin heti hommiin kun kurkkasin tämän päivän menon ja tutustuin viiteen naiseen tässä lähellä. Peli selvä, ei tunteita vaan pelkkää nautintoa ja läheisyyttä kun kullekkin sopii. Kaivattu on silti numero yksi ja tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt sun puhelinnumerokin.Nyt tallensin se😃
Miten sait sen?
Vierailija kirjoitti:
Lupaan nainen kokeilla kepillä jäätä jos törmätään jossain. Olisi hyvä jos siinä ei olisi liikaa uteliaita silmiä. Voisin vaikka jutella tuhmia matalalla äänellä sun korvaan ja hyväillä sua vaatteiden päältä vähän ilman että herätetään huomiota. Sovitaan mahd jatkosta sitten noiden jälkeen. Pääasia että sulle jäisi tosi ihana olo ja vaikka pieni nälkä.
Me too case olis edessä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle just kirjoitan. Jos haluat wa-viestin, tiedät hyvin, miten se onnistuu.
No miten?
Vierailija kirjoitti:
Hetket ja ajatukset sinusta eivät ole tuhlattuja. Syvät tunteet, elämänilo, rakkauden purskeet, kuinka nämä olisivat tuhlausta tai jotain vähäarvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvensalo oli mun ehdotus, vaikken sieltä päin olekaan.
Mistä kaukaa vieras tuleepi?
Syvemmältä Suomesta.
Kärsin yksinäisyydestä mutten jaksa olla ihmisten seurassa, jotenkin uuvuttaa
Siitä vain! Mun kaksi veljeä ovat löytäneet vaimonsa sieltä ja ovat onnellisia.