Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5067)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tehdä M-miehen kanssa vauva . Asiat olis aika mallillaan sit eläkkeelle asti.
Tehdään vaan rakas. Mitä nopeammin sen parempi.
Ei käy, et ole se oikea M.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tehdä M-miehen kanssa vauva . Asiat olis aika mallillaan sit eläkkeelle asti.
Kovasti alapeukkuja, miksi toisten lisääntyminen teitä harmittaa?
M-mies olis hyvä isä, erittäin avokätinen. Oli pistänyt lapsiinsa 100 000 puntaa viime kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta tulevalle vaimolleni ja elämäni rakkaudelle!
Mullakin on sellainen aavistus, että eräs mies taas on mun tuleva aviomies, ja hyvä isi🧡
Mullakin oli aavistus joka loppui lyhyeen. Herää todellisuuteen.
Kyllä, olen paraikaa heräämässä siihen todellisuuteen, että hän on hyvä mies, hän mies jota haluan ja että mulla on tunteita häntä kohtaan. Niin hänelläkin minua kohtaan. Kohta taas nähdään😚 Me ansaittais kumpikin olla vihdoin onnellisia💛
Olet niin ihana! Haluaisin vihdoin minäkin olla onnellinen. 🧡 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta tulevalle vaimolleni ja elämäni rakkaudelle!
Mullakin on sellainen aavistus, että eräs mies taas on mun tuleva aviomies, ja hyvä isi🧡
Mullakin oli aavistus joka loppui lyhyeen. Herää todellisuuteen.
Kyllä, olen paraikaa heräämässä siihen todellisuuteen, että hän on hyvä mies, hän mies jota haluan ja että mulla on tunteita häntä kohtaan. Niin hänelläkin minua kohtaan. Kohta taas nähdään😚 Me ansaittais kumpikin olla vihdoin onnellisia💛
Mikä teitä estää, jos kumpikin haluaa ja tunteet on molemminpuolisia?
Ei estäkään. Mut early days, early days. Vasta tutustuillaan ja parempi ottaa rauhassa. Kovia kokeneita ja aika väsyneitä ollaan kumpikin. Nin kattellaan🧡🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty lukemaan, pakko mennä vetämään käteen 😥
Et pysty lukemaan mitä? Liian kiihottavaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Tehdaan heti kulta
T. Mahmud
Vierailija kirjoitti:
Nostalgista.
Oi mun keltainen jersey- liivipuku lepattavine housunlahkeineen.
Vauvaa rakastais joka tapauksessa. Pitääpä ryhtyä siitostammaksi. Joku projekti hyvä olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olit viime yönä unissani..😘
Annelin kakkosta 🤤
Mä kaipaan elämäni rakkautta. Kun unohtaakaan ei voi. En mieti mitään vauvoja tai mitään muutakaan liitännäistä, vaan sitä miestä itseään kaipaan. Kaikki muu on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan elämäni rakkautta. Kun unohtaakaan ei voi. En mieti mitään vauvoja tai mitään muutakaan liitännäistä, vaan sitä miestä itseään kaipaan. Kaikki muu on sivuseikka.
Mihin hänessä rakastuit?
Elämäni rakkaus ei rakastanut mua lainkaan, häntä en enää kaipaa. Elämä valuisi siinä vaan turhaan hukkaan.
Tapasin pariskunnan, joka oli ollut naimisissa 60 yli vuotta.
Toki ajat olivat toiset ja sosiaaliturva. Mutta silti käy mielessä, että kuinka moni tänä talvena naimisiin menneistä on saman ihmisen kanssa vielä vuonna 2086?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin pariskunnan, joka oli ollut naimisissa 60 yli vuotta.
Toki ajat olivat toiset ja sosiaaliturva. Mutta silti käy mielessä, että kuinka moni tänä talvena naimisiin menneistä on saman ihmisen kanssa vielä vuonna 2086?
Ne saattaa kuolla jo paljon aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit viime yönä unissani..😘
Annelin kakkosta 🤤
Hihhih..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hänessä rakastuit?
Ei ole olemassa sanaa mikä riittäisi häntä kuvaamaan. Adjektiivit tuntuvat häneen verrattuna vähän laimeilta.
Se oli taivaassa etukäteen kirjoitettu kai, koska sen verran ison vaikutuksen hän teki ja tiesin sisälläni tulevani hänenlaisensa ihmisen kohtaamaan jo kauan ennen. Kaikki hänessä tuntuu oikealta. Siitä tunteesta ei voi pyristellä pois. Tai voi yrittää, mutta silloin elämää leimaa se että se on pakenemista.
M- miehet ovat näköjään suosittuja.
Useampi kaipaa
💋
Voisit uitella sitä mun vaginassa, hitaasti työntyä sisään ja hitaasti antaa mun nauttia.