Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala mihinkään leikkiin. Joten sano mistä kiikastaa.
Oletus ei ole tiedon väärtti.
Ei läheskään aina, varsinkaan jos ei osaa olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljasta jo itsesi.
Niinku miten? Ja kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen viereen?
T minun
Oletko T?
En.
Vierailija kirjoitti:
Paljasta jo itsesi.
Tässä olen, kaikki paljastinkin jo ja olen ihan paljaana muutenkin. Eikö se riitä?
Ei saisi ajatella näin, mutta hän on varmaan tosi seksikäs lievästi juopuneena.
Jee jee jee. Tein taas pojalle löytöjä. Koira ei karvoistaan pääse. Säästän sitten haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvikset on, silloin pehmenee helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvikset on, silloin pehmenee helpommin.
Hän on pahis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on keski-ikäisten ihmisten rakkaustarinat: on jo kokemusta, viisautta ja tunnistaa omat arvonsa, on itseluottamusta sekä hyvä itsetunto. Itsevarmuus on seksikästä. Ruuhkavuodet alkaa olla takana päin, on enemmän aikaa kumppanille ja seurustelulle. Tietää mitä haluaa. Ei ole teinimäisiä tunnekuohuja vaan on rationaalinen, kypsä aikuinen. Osaa asettaa rajat ja kykenee ottamaan vastuuta ja pienet asiat ei enää stressaa kun on tullut suurempiakin nähtyä. Kykenee jakamaan tunteensa ja ajatuksensa eikä käperry kuoreensa. Tietää mitä tekee ja ajattelee eikä luule tai kuvittele asioita päässään.
Tämä.
No tämäpä juuri ja varsinkin viimeinen lause.
Tiedän erittäin pahoja, jotka pehmenevät juodessa.
Hän on pahis.
No sekin käy, on nekin joskus. Kai niissäkin voi olla jotakin hyvääkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erittäin pahoja, jotka pehmenevät juodessa.
Ne on kaikki ihmisiä joten ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jee jee jee. Tein taas pojalle löytöjä. Koira ei karvoistaan pääse. Säästän sitten haudassa.
Ihan siis törkeetä, löysin pojalle lenkkarit kesää ajatellen ja vitosella. Joka kesä kuluu kuitenkin kenkiä. Hihhih ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen viereen?
T minun
Oletko T?
En.
T L:n viereen kun tulee viikolla sopiva tilaisuus
Sitten iltapalan aika, kahvia ja itse leivottua sämpylää, päälle keitettyä kananmunaa ja suolaa. Namskis. Hyvää iltaa kaikille.
Mulla menee pasmat sekasin tosi pienestä. En voi enää tulla tänne. Tämä on kidutusta.
Luin meidän taannoisen dramaattisen keskustelun läpi. Kirjoitit siinä pari lausetta, jotka osoitti kaiken kaipauksen turhaksi. Et sinä ajattele minusta samalla tavalla kuin minä sinusta. Soronoo.
Oletko T?