Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies nauttii siittä, kun katson hänen runkkaamista

Vierailija
27.02.2007 |

Onko jotenkin outoa? Vielä enemmän jos sanon hänenlle miten.. Tykkääkö muut miehet?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa naiset kokemuksianne asiasta

Vierailija
2/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mielettömän kiihottavaa. Mies kyllä lähes joka kerran (ellei ole kuukautisaika minulla)

haluaa nähdä minun käsitöitäni samalla eli hyväilen klittaa ja laitan vibran sisääni.

Nautin katsoa miestäni, on jotenkin ihanan estotonta ja avointa toimintaa. Loppupeleissä mies yleensä tulee sisääni, yleensä silloin, kun olen huudattanut ekat orkut itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlainen naisen osallistuminen kiihottaa entisestään. Kaikista ikävintä olisi jos pitäisi lähteä jonnekin vessaan runkkaamaan sen takia ettei nainen jaksa harrastaa seksiä ja ei kestäisi katsoa kun toinen nauttii.

jos on nopeasti laukeavaa sorttia niin paras onkin aloittaa että runkataan yhdessä suurimmat paineet pois ja sitten hoidetaan nainen vaikkapa leikkivälinein sormella tai suulla jollei ole jo kerennyt itseään hoitelemaan samaan aikaan ja lopuksi sitten taas peniksellä ja kestoa riittää pitempäänkin sessioon.

Vierailija
4/22 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes katsoisi..mutta kun ei..

Vierailija
5/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi teen sitä joskus netissäkin esim. mesessä. Samoin kiihottaa jos nainen alkaa myös hyväilemään itseään. Se on vielä kaksiverroin kiihottavampaa. Aina tulee siemensyöksy lopulta.

Vierailija
6/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahörhöTuuli.26.8.2012 18:230 SULJE

myönnän kirjoittaneeni kaikki viestit S 24 palstoilla.

Vierailija
7/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahörhöTuuli.26.8.2012 18:230 SULJE

myönnän kirjoittaneeni kaikki viestit S 24 palstoilla.

Vierailija
8/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä runkkaaminen on osa seksiä ,yleensä kun kyseessä ei ole pika pano ,niin runkkaaminen on osa naintia.

Vaimo 55 v.voitelee öljyllä kaalimadon ja runkkaa sillä itseään,samalla kun olen vieressä siten,olemme eräänlaisessa 69 kylkiasennossa jossa nään hyvin kun vaimoni runkkaa itseään sauvalla ja samalla vaimo näkee kun vedän itseäni käteen.Voin välillä nuolla pillua kun sauva on sisällä ja samalla runkata menemään.Tuntuu hyvältä kun vaimoni saa katsella käteen vetoani .Kun vaimo on saanut sauvasta tarpeeksi vaimo hieroo käsiinsä öljyä ja alkaa runkata kyrpääni. Ai kun tuntuu hyvältä,välillä ottaa käsittelyyn pallit joita puristelee ja välillä runkaa kovaa kyrpääni.Usein joudun pyytämään hiljentämään tahtia ,jottei minulta lennä.Pidän siitä kun vaimo runkatessa vetää välillä hiljaa ja välillä kiihdyttää tahtia.Lopulta kun käyn tarpeeksi lämpimänä alamme naimaan ja hyvältä tuntuu.

Vierailija
9/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidän jos hän on hengessä mukana.

Vierailija
10/22 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että tommosiakin naisia on:)

web mies

Vierailija
11/22 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan naisen kostumaan ja hyväilemään itseään .

Kiihotun kun toinen kiihottuu.

Vierailija
12/22 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on ollu koko yhteiselomme ajan ja aikaisemminkin kova bakteerikammo. Hän ei suostu runkkaamaan elintäni ilman kumihanskoja. Se vähän latistaa tunnelmaa. Suuseksiä ei voida myöskään kammon takia harrastaa ja häntä sormtettaessani myös minulla pitää olla kumihanskat. Naidessa on käytettävä kondomia. On tämä vähän raskasta.

Vierailija
13/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin outoa? Vielä enemmän jos sanon hänenlle miten.. Tykkääkö muut miehet?

Kyllä minäkin tykkään jos nainen katselee runkkaamista. Samaten minäkin voin katsella naisen runkkaamista. Ei häiritse ollenkaan. Ja voi nainen sanoa ihan hyvin mitä pitää tehdä.

Vierailija
14/22 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mun mielestä. itse nautin katsella, kun mies r unkkaa ja varsinki nähdä kun s permat lentää. se on taivaallista! ja kiihottavaa on sekin, kun mies katselee mun masturbointia. seksi on monipuolista, you know ;).

N30+

Vierailija
15/22 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei kiihota se, että hän katsoo mun runkkaamista, mutta silti se tuntuu psyykkisesti hyvältä, jos hän vaikka pitelee käsiä ympärilläni, kun masturboin.

Vierailija
16/22 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että voisko siihen puoleen olla vaihtelua..

Vierailija
17/22 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella kuinka hyvältä se tuntuu. Yritän aina oppia runkkaamaan häntä yhtä hyvin, mutta en kyllä varmaan onnistu.. Ainoa huono puoli siinä, että katson runkkaavaa miestä on, että alkaa tehdä kauheasti mieli munaa, ensin suuhun ja sitten sisääni. Eikä ole mikään provokirjoitus, vaan ihan totta :-)

Joten, olen miehelle opettanut, että jos joskus tekee mieli, ja jostain syystä mun ei (väsyttää vaikka), niin kannattaa alkaa runkata siinä nenäni edessä niin alkaa muakin panettaa...

Vierailija
18/22 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten, olen miehelle opettanut, että jos joskus tekee mieli, ja jostain syystä mun ei (väsyttää vaikka), niin kannattaa alkaa runkata siinä nenäni edessä niin alkaa muakin panettaa...

Vierailija
19/22 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kovin paljon estoja.

M.

Vierailija
20/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään runkata ja fantasioida nahka asu miehistä ja naisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi