Oletko päissään kun vuosi vaihtuu?
Kommentit (63)
Kyllä sitä pikkuskumppapörinässä tulee oltua. Mitä väliä, jos ja kun pitää 2.1.25 mennä töihin, onhan siinä yksi päivä aikaa toipua?!
Minä olen päissäni
sinä olet päissäsi
hän on päissään/päissänsä
me olemme päissämme
te olette päissänne
he ovat päissään/päissänsä
Kyllä! Kotona on skumppaa ja punkkua kaappi täynnä, joten ei vaadi alkossa käyntiä edes. Skål!
Tuskin. Toki valmistan muutaman drinkin, naposteltavien seuraksi muttei mitään kännäystä.
En usko, mutta en ole vielä päättänyt varmaksi. Katsotaan sitten, tekeekö mieli juhlistaa juomilla vai ei. Nyt ei kyllä tunnu siltä.
En ole.
Asia kysytään:
Oletko sinä päissäsi?
Onko hän päissään?
Miksi olisin? Todennäköisesti olen siinä vaiheessa jo peiton alla ja toivottavasti saanut jo unen päästä kiinni.
Olen päissäni.
Olet päissäsi.
Hän on päissään.
Olemme päissämme.
Olette päissänne.
He ovat päissään.
Ei tarvitse mennä alkoon koska kotona on useampaakin juomaa ja olisi skumppaakin, mutta aion silti olla ihan selvinpäin.
En, lopetin juomisen 01.01.2022. Olin kehittänyt aika pahan alkoholiongelman, ja haimatulehdus pisti stopin hommalle.
En koska alkoholi tekee minusta seurallisen ja sosiaalisen ja se tuntemus taasen ei oikein sovi tällaiseen yksinäiseen ja puolierakoituneeseen elämään.
En viitsi aiheuttaa itselleni turhaa mielipahaa.
En todellakaan. Ihan tarpeeksi monta uutta vuotta on nuorempana tullut oltua välillä melkoisessakin kekkulissa kylillä eikä se ole antanut yhtään mitään eikä ole edes hyviä muistoja.
En aio olla uuden vuoden aattona päissään vaikka on valkkari ja olutta jääkaapissa. Säästän kunnes kaveri tulee käymään. Seurassa mukavampi naukkailla.
En. Päissään olo on minulle tuntematon käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama suomeksi?
Oletko uutenavuotena päissäsi kuin tilhi.
Vastoin urbaanilegendan väitteitä tilhet eivät ole koskaan humalassa.
Niiden maksa polttaa käyneiden pihlajanmarjojen alkoholin heti.
En. Humala on vastenmielinen ja vaarallinen olotila. Arvostan aivojani ja kroppaani sekä lähimmäisiäni siinä määrin etten harrasta juomista.
Tipaton kausi alkaa, eli ei kännäystä.