Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boozt onko luotettava sivu? En oikein ymmärrä mikä se on. Löysin halvan takin. Uskallanko tilata?

Vierailija
29.12.2024 |

Onko tuo nettikauppa? Vai joku erikauppojen takkien välittäjä? 41€ joten hinta on todella halpa. Vähän epäilyttää

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautukset muistaakseni postimaksullisia, kannattaa tarkistaa.

Vierailija
22/24 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Olen ollut asiakas vuodikaudet. Myy monien eri merkkien vaatteita. Kannattaa luoda asiakastili, niin saat alennuskuponkeja. Olen ottanut tilaukseni Postnordin automaattiin, jonne palautuskin on helppoa. Ostan pääasiassa omien suosikkimerkkien tuotteita, jotka usein hyvissä alennuksissa. Joskus selailen vaikka jonkiun tietyn tyyppisen tai värisen puseron valikoimaa.Toimitukset on pelanneet nopeasti. Maksutapoja on, itse käytän verkkopankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt on ok, ja samaa mieltä Zalandosta, on hidas. Tilaan todella paljon netistä, sillä täältä syrjäkylältä on lähimpään vaatekauppaan 60 km. Tohon 10 km päähän K-marketille posti kuitenkin kulkee. 

Ellos on myös ihan jees. 

Vierailija
24/24 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 vuotta Booztin asiakas, kaikki sujui moitteettomasti. Päätin asiakkuuden kun yrittivät pakkomyydä tuotteita, väittivät että palautus myöhässä. Lopulta kuljetusyhtiö joutui puuttumaan asiaan ja todistivat että palautus ei ollut myöhässä. En tilaa enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan