Boozt onko luotettava sivu? En oikein ymmärrä mikä se on. Löysin halvan takin. Uskallanko tilata?
Onko tuo nettikauppa? Vai joku erikauppojen takkien välittäjä? 41€ joten hinta on todella halpa. Vähän epäilyttää
Kommentit (24)
on luotettava. oon tilannut monia kertoja
Jos sulla on oikea bootz-sivu niin se on nettikaupaksi ok, suurimpia nettikauppoja. Eikä esim. valesivusto (en tiedä sellaisia olevan bootzin nimellä, sanon vaan kun kaikki on mahdollista).
Koko Hobby hall toimii samalla tavalla, välittää eri myyjien tavaraa.
Olen tilannut halvan puseron ja sain halvan puseron. Eli on luotettava mutta älä odota korkeaa laatua halpaan hintaan.
Olen tilannut, on toiminut. Myös sain edullisesti.
On luotettava. Jos sinulla on kysymyksiä esim. tilaamisen ja maksun turvallisuudesta niin heillä on siellä sivustolla chat, jonka kautta voit kysyä. Itsehän nimittäin jumituin tilausvaiheessa miettimään että onko tämä nyt varmasti turvallinen ja kävin sitten chattaamassa asiakaspalvelijan kanssa ennen kuin uskalsin tilata :D
On luotettava, olen käyttänyt vuosia. Huomaa, että perivät palautuksesta muistaakseni maksun
öö.. ei varmaan tuota tunnetumpaa ja toimivampaa nettikauppa edes ole...
Katso myös booztlet. Saman puljun outlet. Nämä siis saman tasoisia kuin Zalando. Ihan merkkikamaa myyvät.
On luotettava. Boozt ja booztlet on muuten eri kaupat ja eri hinnat.
Joku kohta haukkuu ketjun, koska suomalaiset kaupat ei saa tuloja ...
Vierailija kirjoitti:
On luotettava, olen käyttänyt vuosia. Huomaa, että perivät palautuksesta muistaakseni maksun
Palautuksen maksu riippuu tuotteesta ja sen hinnasta, samoin kokonaistilauksen hinnasta. Olen jo vuosia ostanut vaatteita ja kenkiä Booztista, ja ikinä ei ole ollut maksullista palautusta.
Vierailija kirjoitti:
Mummo ostoksilla Interneteissä 🤣
Thihihi 🤭
En tiedä, mutta niillä oli niin ällö tanssimainos, että en tilaa niiltä mitään
Vierailija kirjoitti:
On luotettava. Boozt ja booztlet on muuten eri kaupat ja eri hinnat.
Joku kohta haukkuu ketjun, koska suomalaiset kaupat ei saa tuloja ...
Löytyykö joku suomalainen verkkokauppa vastaavalla valikoimalla ja ilmaisilla palautuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Mummo ostoksilla Interneteissä 🤣
Ohis!
Äläpäs mummottele. Mä olen 60. Tilaan liki kaiken netistä ja olen tilaillut lukuisista eri maista ja verkkokaupoista.
Tyttärelle joululahjoja Victorias Secretiltä ja pojalle Espanjasta Sendralta. Musiikkivehkeitä Saksasta Thomannilta.
Vaatteita yleensä Bootzilta, Bootzletista, Zalandolta ja monista pienemmistä. Kengät tilaan Englannista Sole Blissiltä. Tullimaksut ja toimituskulut vaan rajoittaa jo muutenkin hintavien kenkien ostoa
Kaikkea mahdollista tarvitsemaani Saksan Amazonilta ja kokeilin jopa kerran Temua. Joulusuklaat tilasin Fazerilta. Myös ruokaa on tullut tilattua netistä.
Tervehdys! Itse tiedustelin vastaavasti ihmisten kokemuksia eräästä sivustasen jälkeen ajattelin, että olisi kätevää jos näitä kokoaisi jonnekin yhteen. Tein lopulta sellaisen itse, katso onko sivu jo tuolla ja jos ei ole niin lisää sinne 👍
On luotettava ja toimitukset paljon nopeammat kuin Zalandolla. Heidän pakettiensa saapuminen kestää uskomattoman pitkään.
On luotettava. Tilannut usein kenkiä sieltä.