Tapailun aloittaminen
Mitä pitäisi ajatella, kun mies sanoo ahdistuvansa helposti? Mietin josko pistäisin jäihin koko homman. Hän haluaa edetä todella hitaasti mikä tarkoittaa, että välillämme ei ole mitään fyysistä tms. Ollaan tavattu kerran ja soiteltu muutamaan otteeseen.
Meidän oli tarkoitus tavata toisen kerran, mutta jouduin perumaan/siirtämään tapaamista. Mies vastasi tähän olevansa helpottunut, että emme nyt ole niin tiiviisti yhteydessä. Minulle itselleni tulee vähän hankala tilanne, jos pelkkä olemassa oloni ahdistaa. En ole käytökselläni ahdistanut tai painostanut miestä mitenkään. En osaa itsekään sanoa voisiko tässä olla ainesta mihinkään, kun ei ole tunteita tullut miestä kohtaan tässä vaiheessa.
Voiko tämmöisestä suhteesta tulla mitään?
Kommentit (7)
Juu nämä ahdistujat voi jättää omaan arvoonsa. Minusta se on epäkunnioittava teko toista osapuolta kohtaan mikäli oma ahdistus menee toisen hyvin kohtelemisen edelle. Ei jatkoon.
Kokemuksella, nuo selkeästi mt-ongelmaiset eivät ole sen tuskan arvoisia minkä heidän kanssaan seurustelu aiheuttaa. Suojaa itseäsi ja lopeta suhde, ap.
Terve pää on yksi tärkeimmistä vaatimuksista kumppanille.
Hitaasti eteneminen+ahdistus= ei etene.
Päätin antaa miehelle tilaa poistamalla koko tapailukuvion. Antaa olla. Toivottavasti löytää vielä jonkun joka ei ahdista.-ap
Vierailija kirjoitti:
Päätin antaa miehelle tilaa poistamalla koko tapailukuvion. Antaa olla. Toivottavasti löytää vielä jonkun joka ei ahdista.-ap
Tuskin löytää. Vika on pääkopassa.
Ei tule helvettiäkään. Yleensä jos olet ihastunut johonkin, niin kyllä sä haluat tavata sitä usein.
Voi jos sinä ap haluat. Mulla oli kesällä tilanne missä tavattiin kerran naisen kanssa. Nainen sanoi haluavansa nähdä uudelleen ja minä myös. Hän ei tietenkään vastannut viesteihini enää tapaamisen jälkeen.