Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tahalleen vääristelette

Vierailija
29.12.2024 |

Ja analysoitu jonkun passiivisaggressiiviseksi tai jotain muuta, kuten sinussa on vihaa.

Tiedätte kyllä itsekin, milloin on mukana tarkoituksellista liioittelua ja vääristelyä. Sitäpaitsi miksi jonkun kohdalla tuollaista anslysoitaisiin kovinkin tarkkaan?

Passiivisuusaggressiivisuutta ei ole mm.

Se että väärin kohdellaan tai on hankala tilanne selvitettävänä ja on hieman ärtyisä, mutta ei kuitenkaan ragee. Tuolloin on ihan asiallista olla mielummin se passiivisaggressiivinen joka kyllä tavallista vihsisuuttakin voi olla. Ei kai ainoat oikeat toimintatavat ole hymyssä suin asioiden selvittäminen tai sitten raivoaminen esim. julkisissa paikoissa? 

Mutta jos oikein joku halutaan analysoida väärin,se tehdään näin:

Jos olet passiivisaggressiivinen,et osaa näyttää vihaa.

Jos olet vihainen syystäkin, olet turhaan vihainen tai liian vihainen. Sinussa on vihaa. 

No tilanteet kannattaa miettiä sitten tarkkaan,onko syytä olla vihainen vai ei ja millä asteikolla.

Kaikkein naurettavinta on yrittää väittää,että henkilö muka luulee vain, että on kohdeltu väärin vaikka 100% itse tietää, että on, jopa rikollisesti. 

Saahan sitä luulla että toinen ei tiedä, mutta hirveän pitkiä johtopäätöksiä ei kannata vetää arvelujen varaan. Varsinkaan jos et tiedä kaikkea. 

Mistäköhän lähtien ärtyisyys syystä on ollut paheksuttavampaa kun aggressiivisuus? 

Tiedän monta esimerkkiä, mutta yksi surkuhupaisa tilanne olisi tämä.

Jenkilöä x on kohdeltu väärin jopa rikollisesti. Nämä henkilöt eivät ehkä tiedä mitä henkilö x itse tietää ja satuilevat tyyliin: Ei tässä mitään kummallista ole. Näin toimitaan kaikkien kohdalla.

Tosiasia on että henkilö x ja muitakin tietää, että näin ei ole 100% varmuudella. Jos joku haluaisi todisteita, niitäkin olisi.

Kyseisille henkilöille ei kuitenkaan kannata yrittää väittää mitään. Heidän vastaus olisi tietenkin sama: Ei täsdä mitään kummallista ja väärää ole ollut.

Tuo on surkuhupaisa tilanne. Vähän voi vihjaista että en ei usko pätkääkään teidän vakuutteluihin ja kyllä mä tiedän, ehkä jopa enemmän mitä teille ikinä kerrottu koko jutusta. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi