Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette silloin kun ei ole mitään tekemistä?

Vierailija
29.12.2024 |

Ei jaksa enää tätä puhelinta. Eilisen istuin somea selaten ja nyt mennyt aamu samassa hommassa. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon ja lue jonkun elämänkerta, ota siitä oppia.

*Elämäkerta. Ota oppia.

Vierailija
22/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä pitää olla hiljaa. Täällä voi huutaa mielipiteensä kuuluviin.

Jota kukaan ei kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kirjastoissa enää hiljaisuutta, kumpa olisikin.

*Kunpa.

Vierailija
24/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan taskubiljardia.

Vierailija
25/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelen pimppiä, laulan "Minä pissaan, minä kakkaan, tyttö haluan olla poika" ja juhlin eukkoutta.

Vierailija
26/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina tekemistä. 

Neulon, luen, ompelen, leivon, puuhaan pihalla, järjestelen paikkoja, ulkoilen...

En oikeastaan ymmärrä aikuisia ihmisiä, joilla ei ole tekemistä. Miksi et muuta elämääsi siten, että on? 

Poikkeuksena tietysti tilanteet, jolloin on vaikka sairas, ja ei voi tai jaksa oikein tehdä mitään. 

Vierailija
27/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulon, luen, ompelen, leivon, puuhaan pihalla, järjestelen paikkoja, ulkoilen...

En oikeastaan ymmärrä aikuisia ihmisiä, joilla ei ole tekemistä. Miksi et muuta elämääsi siten, että on? 

Poikkeuksena tietysti tilanteet, jolloin on vaikka sairas, ja ei voi tai jaksa oikein tehdä mitään. 

Miksi pitäisi olla tekemistä, jos suurin nautinto on olla tekemättä mitään? Minulla saattaa mennä monta päivää, että ainoa tekemäni asia on kaupassa käynti.

Vierailija
28/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään

Vierailija
29/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken matemaattisia kaavoja silmät kiinni ja muistelen ulkoa lukemiani runoteoksia, analysoiden sisältöä. Mietin uusia biisejä - kitarasointuja ja pianomelodioita.

Vierailija
30/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Sinäkö siis selaat puhelimella nettiä ja huutelet ääneen mielipiteitäsi? :D

Vierailija
31/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut sellaista tilannetta yli 20 vuoteen.

Vierailija
32/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään.

Ei oikeasti ole sellaista aikaa koskaan ollut, ettei olisi ollut mitään tekemistä. Tekemättömien asioiden lista on loputon. Kyse on vain siitä koska niitä jaksaisi ja ehtisi tehdä.

Vierailija
33/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla tekemistä, jos suurin nautinto on olla tekemättä mitään? Minulla saattaa mennä monta päivää, että ainoa tekemäni asia on kaupassa käynti.

Kun et ole siellä kaupassa, niin muka vain istut ja tuijotat eteesi, niinkö? Höpön höpön. Jotain ajankulua ja tekemistä sinullakin varmasti on, kun et ole siellä kaupassa.

Vierailija
34/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan lukemisen kautta moni matkustaa ajatuksissaan uusiin maisemiin ja tapahtumiin. Ainakin jos osaa eläytyä tarinaan, niin pääsee irti arjesta kirjaa lukemalla.

Jos lukee jotain itseapuoppaita, voi saada uusia ideoitakin omaan elämäänsä.

Vierailija
35/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun et ole siellä kaupassa, niin muka vain istut ja tuijotat eteesi, niinkö? Höpön höpön. Jotain ajankulua ja tekemistä sinullakin varmasti on, kun et ole siellä kaupassa.

Eteeni tuijotan ja edessäni on näyttöpääte.

Vierailija
36/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei taida olla tilannetta, jossa suurin nautinto on olla tekemättä mitään, joten mitä olet antanut hänelle neuvoksi tässä ketjussa?

Vierailija
37/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvise olla hiljaa saati riehumatta, ainakaan jos on vihervasurianarkisti. Ainakin Oodissa näiden riehumista katsellaa hyväksyen täysin läpi sormien, jopa ylintä johtoa myöten.Toki jos olet edustat  tavallista kansaa, niin silloin asia on eri ja silloin kannatta pitää suu supussa sekä mielipiteet ominaan.

Vierailija
38/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Luen kirjaa

- Alan katsella suoratoistopalvelusta uutta sarjaa

- Katson leffan

- Lähden lenkille tai salille

- Kuuntelen mielenkiintoista aihepodcastia

- Leivon

- Täytän ristikkoa

Tässä nyt joitain esimerkkejä

Vierailija
39/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset haluavat seuraa, kun taas perheelliset kaipaavat hetkeä yksin. Töissäkäyvät tahtovat lomalle, kun taas työttömät tahtovat tekemistä. 

Vierailija
40/46 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi