Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin uskontoon kuulut?

Vierailija
28.12.2024 |

Itse olen luterilainen.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin

Vierailija
2/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalais roomalainen satanisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ev.lut.

Vierailija
4/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään, vai mitä sillä tarkoitat ap?

Vierailija
5/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin määritelmien mukaan sekulaari humanismi on uskonto, joten vastaan sekulaari humanismi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Humanism_and_Its_Aspirations

Vierailija
6/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin evl kirkkoon, kastettu vauvana. Olin tapauskovainen, kunnes noin neljä vuotta sitten sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisynnyin, sain vastaanottaa Jeesus elämääni,  ja tulin pelastavaan uskoon, mistä seurasi parannuksen teko.

Ymmärsin että ennen en ollut lainkaan uskossa. Mikään kirkkoon kuuluminen, tai vauvakaste ei pelasta ketään, ilman uudestisyntymistä, pelastavaa uskoontuloa.

Raamattu avautui minulle, Pyhällä Hengellä täyttymisen myötä. vauvakaste ei ole Raamatullinen lainkaan. Raamattu kieltää myös naispappeuden.

Jäin kuiteinkin kirkon jäseneksi, koska oma seurakuntani pysyi poissa mädätyksestä, kunnes siihen tuli muutos keväällä. Erosin kirkosta kesällä. En voi olla sellaisen kirkon jäsen joka palvelee Saatanaa ja halveksii Jumalan Sanaa.

Nyt on uusi uskonyhteisö hakusessa, olen pyytänyt Jumalalta johdatusta. En koe olevani luterilainen, vaan uudestisyntynyt kristitty, joka uskoo Raamatun muuttamattomaan Sanaan. Vahvasti protestantti. Ehkä joku evankelinen liike ( eri asia kun evl).

Vierailija
7/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluin evl kirkkoon, kastettu vauvana. Olin tapauskovainen, kunnes noin neljä vuotta sitten sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisynnyin, sain vastaanottaa Jeesus elämääni,  ja tulin pelastavaan uskoon, mistä seurasi parannuksen teko.

Ymmärsin että ennen en ollut lainkaan uskossa. Mikään kirkkoon kuuluminen, tai vauvakaste ei pelasta ketään, ilman uudestisyntymistä, pelastavaa uskoontuloa.

Raamattu avautui minulle, Pyhällä Hengellä täyttymisen myötä. vauvakaste ei ole Raamatullinen lainkaan. Raamattu kieltää myös naispappeuden.

Jäin kuiteinkin kirkon jäseneksi, koska oma seurakuntani pysyi poissa mädätyksestä, kunnes siihen tuli muutos keväällä. Erosin kirkosta kesällä. En voi olla sellaisen kirkon jäsen joka palvelee Saatanaa ja halveksii Jumalan Sanaa.

Nyt on uusi uskonyhteisö hakusessa, olen pyytänyt Jumalalta johdatusta. En koe olevani luterilainen, vaan uudestisyntynyt kristitty, joka uskoo

Lisään vielä että olen N ja 54v.

Vierailija
8/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

One member kirkkoon.

Vierailija
9/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolinen. 

Vierailija
10/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheessä kolmea eri uskontoa. Isoja maailmanuskontoja ovat kaikki. 

Vierailija
11/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekauskontoon. Olen protestanttis-humanistis-buddhalainen.

Vierailija
12/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavilaispaavilaiseen

Vierailija
13/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa. Henk koht usko, ja eläminen Jumalan Sanan mukaisesti.

Mikään kirkkokunta ei pelasta, vaikka menisi kirkkoon joka viikko.  Mitkään rituaalit eivät myöskään pelasta, jos henk koht suhde Jeesukseen puuttuu, uudestisyntyminen ( Joh 3 ).

Vierailija
14/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelastuminen tarkoittaa?

Vierailija
15/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

One member kirkkoon.

One Way? 

Vierailija
16/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviolaisuuteen ja räsäsläisyyteen kuulun.

Vierailija
17/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun perussuomalaisiin.

Vierailija
18/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelastuminen tarkoittaa?

Vapautumista orjuudesta.

Vierailija
19/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man gifte sig i kyrkan varefter det blev slut på roffandet från den sidan. Nada mas är statusen.

Vierailija
20/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa. Henk koht usko, ja eläminen Jumalan Sanan mukaisesti.

Mikään kirkkokunta ei pelasta, vaikka menisi kirkkoon joka viikko.  Mitkään rituaalit eivät myöskään pelasta, jos henk koht suhde Jeesukseen puuttuu, uudestisyntyminen ( Joh 3 ).

Joidenkin mielestä Halla-aho pelastaa, jos uskoo häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme