Kuka on suosikkisi ja inhokkisi Muumilaaksosta ja perustelut miksi
Aloitan
Tunnen sympatiaa Vilijonkkaa ja Pikku Myytä kohtaan. Vilijonkkaa siksi, koska olen itse yhtä neuroottinen ja pääsen ajatusmaailmaansa helposti mukaan ja Pikku Myytä sympatiseeraan siksi koska on niin väärin ymmärretty hahmo, suorastaan traaginen. Suorastaan vituttaa ihmiset jotka eivät näe hahmon syvyyttä vaan luulevat tuittuilun olevan koko totuus ja persoonallisuus.
sitten inhokit.
Pappa ja Nuuskamuikkunen.
Nuuska on olevinaan niin zen että oksettaa ja Papasta tulee muuten vain misogynistivibat.
Kommentit (16)
Mörkö ja Haisuli parhaat, Muumipeikko yksinkertainen.
Pikku Myy on ärsyttävä ja se Niiskuneidin veli ihanin.
Nipsu on inhokki, koska edustaa sellaista itsekästä ja ahnetta ihmistyyppiä jota en voi sietää. Nuorena pidin Nuuskamuikkusesta ja pidän kai edelleen, mutta nyt vuosikymmeniä myöhemmin suosikki taitaa silti olla Muumimamma, jolla on taito ratkaista mikä tahansa ongelma ja joka tulee toimeen kenen kanssa tahansa. Itse kyllä muistutan enemmän Pikku Myytä.
Nipsu on paras, koska on kissojen ja kilpikonnien ystävä. Onko Nipsu muuten kenguru ?
Pikku Myy on iljettävin, koska on suomalaisen tärkeilevän ja rähjäävän naisen perikuva.
Nuuskamuikkunen ällöin, halvatun valaistunut vastuunpakoilija!
Muut hahmot ihan ok.
Nipsu on jotenkin outo ja vaikea hahmottaa mikä se on. Samoin mörkö vähän. Ja muut hahmot.
Pikkumyy pitäisi tappaa hirttämällä. Toinen inhokki on se saatanan haiseva autistiretardi eli Nuuskamuikkunen.
Inhokki on Hemuli koska siitä tulee suomiakat mieleen.
Vilijonkka ja mamma on inhokit. Vilijonkka ei anna lasten tehdä yhtään mitään ja muumimamma on niin lehmänhermo että epäilen rauhallisuuden olevan peräisin pilleripurkista.
Mörkö on myös tyhmä koska se on olevinaan vaarallinen mutta on vaan masentunut.
Hattivatit on selkeästi tattivatteja ja siis tyhmiä nekin.
Niiskuneiti ei niiskuta joten harhaanjohtavaa tietoa. Ja se nyt on tyhmää jos mikä.
Ainoastaan se noitatyttö on oikeesti kiva.
Nuuska Muikkunen on kai joku savolainen pilvipää. Ihan ok tyyppinä.
Kun tekoäly hiukan kehittyy teen lapsille katsottavaksi kauhumuumipätkän jossa Pikkumyy nyljetään elävältä ja Nuuskamuikkunen syötetään elävältä käärmeille.
Mörkö on jees. Väärinymmärretty ja oikeasti kiltti. Hemuli on perverssi ja jyystää.mekko päällä kaikkea mikä liikkuu tai on joskus liikkunut. Nuuskamuikkunen on epäilyttävä. Aikuinen äijä joka hengailee lasten kanssa teltassa.
Muikkusia löytyy kesällä Provinssirokista ja jussina Kalajoelta.
Pikku Myy on mun suosikki koska itse olen myös välillä aika moinen temperamenttinen tuittupää,näen itseni Myyssä.Niiskuneiti on toinen mun suosikki koska itsekin rakastan estetiikkaa ja tykkään olla huoliteltu ja Niiskuneiti on kiltti niin kuin minäkin milloin en ole kuin Pikku Myy 😅
Mamma on paras ja Nipsu inhokki.