Älkää koskaan pelatko veikkauksen tai mitään muitakaan uhkapelejä.
Uhkapeleistä ei juuri kukaan ole koskaan rikastunut, lähes jokainen pelaaja on vain hävinny sinne rahaa enemmän tai vähemmän. Itse en ole vuosiin pelannut veikkauksen pelejä, parhaiten voittaa kun ei laita uhkapeleihin rahoja.
Sulkekaa veikkauksen tilit ja muiden uhkapelisivustojen tilit.
Kommentit (59)
Niko Saarela voitti 10000 euroa Veikkauksen peleistä.
Emme tietenkään pelaa, koska emme ole tyhmiä.
Mä nuorempana pelasin ehkä max 50e/kk veikkauksen peleihin, tunnistautuminen ku tuli käyttöön niin loppu mun pelailut. Olin toki ennen tunnistautumista vähentäny jo pelailuja mutta tunnistautumisen myötä en ole euroakaan laittanut peleihin, ei pysty enää edes ostamaan arpoja joululahjaksi isovanhemmille.
M33
Tuet vaan urheilua ja kulttuuria pelamalla. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Niko Saarela voitti 10000 euroa Veikkauksen peleistä.
Paljonko se on sinne laittanut elämänsä aikana? Aina ne voitot muistetaan mutta tappioista ei kukaan koskaan puhu.
Eiköhän ainoastaan lottovoittajat ole voitolla veikkauksen peleissä.
Vierailija kirjoitti:
En pelaa rikastuakseni.
Sinä oletkin hyvätuloinen kun sinulla on niin paljon rahaa että voit antaa niitä pois.
Irtisanoin chatin kautta Veikkauksen, säästän jatkossa pelirahat.
Lopetin kaikki rahapelit kun veikkauskortti tuli pakolliseksi, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata säästää vaan sijoittaa.
Pelaan Eurojackpottia aina silloin tällöin, kun satun muistamaan.
Urheiluvedonlyönti on ainut mistä voi jäädä voitolle pitkässä juoksussa, mutta se vaatii suurta tietämystä ja kärsivällisyyttä. Ei saa ns. tiltata ja alkaa mennä all in kun vedot menee huonommin.
Joskus pentuna voitin huimat 3 markkaa.
Ha ha. Sopivasti tuli veikkauksen mainos tälle sivulle. Pelaan sen verran kuin varaa hävitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata säästää vaan sijoittaa.
Ei pelkästään sijoittaa vaan kannattaa myös lyhentää velkoja pois jos on ottanut velkaa. Säästössä kannattaa olla pikkasen rahaa äkillisiin menoihin mutta muut rahat sijoituksiin ja asuntolainan tai muiden velkojen lyhennyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ha ha. Sopivasti tuli veikkauksen mainos tälle sivulle. Pelaan sen verran kuin varaa hävitä.
Eikö olisi viisaampaa sijoittaa tai lyhentää velkoja/velkaa pois niillä rahoilla mitkä pelaat uhkapeleihin?
Totta!!