Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ilta, kysele jotain

Vierailija
27.12.2024 |

Vietän tässä tylsää perjantai-iltaa olutta hörppien ja illan kiekkopeliä odotellen. Kyselkää vaikka jotain tai rupatelkaa joutavia, että saan reilu 2h menemään kuin siivillä. Ajattelin ensin, että olisi katsellut jotain elokuvia, mutta alkaa olla varastot jo kahlattu lävitse. Myös pelaaminen kävi mielessä, mutta olusten aiheuttama osumatarkkuuden alentuma tuo oman lisähaasteen.

Terveisin Naispelko31

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asioissa koet olevasi hyvä?

Vierailija
82/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisitko jotain mieleesi jäänyttä hyvää/myönteistä muistoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeletko tai oletko töissä? Mikä ala?

Vierailija
84/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö naisia?

Juu

Terveisin Naispelko31

Miksi? Miten ja millaisissa tilanteissa naispelkosi ilmenee?

Liikaa huonoja kokemuksia naisista/tytöistä nuoruudessa. Olen aina varautunut naisten läheisyydessä, enkä luota heihin. Ja jos olisi havaittavissa joku ns. "varma merkki" naisen kiinnostuksesta minua kohtaan niin en varmasti tee asian eteen yhtään mitään, koska naiset ovat tuhonneet itseluottamukseni näissä asioissa.

Terveisin Naispelko31

Asiasta mitään tietämättä, kuulostaa siltä että tulkitset ystävällisyyden kiinnostuksen merkiksi. Naiset ovat nimittäin - kuten monet miehetkin - usein ystävällisiä kaikille, mutta naisten kohdalla tämä on myös johtanut tilanteisiin joissa miespuolinen ystävä luulee hymyn tarkoittavan kiinnostusta. Ei tämä välttämättä ole siun tarinasi, mutta se tuli ensimmäisenä mieleen luettuani tämän kommentin.

Vierailija
85/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisit iskemään naista, miten sen tekisit?

Vierailija
86/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko matkustellut? Lempipaikka missä olet käynyt? Missä haluaisit käydä?

Vierailija
87/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa? Jos et, mutta haluaisit, niin millainen on tavoite kumppanisi?

En ole parisuhteessa nyt, ennen tai tuskin tulevaisuudessakaan. Mutta olisi ihan kiva jos kumppani olisi mukava, luotettava, huumorintajuinen ja ihan nättikin. En ole juuri asiaan enää jaksanut ajatuksiani tuhlata kun oma markkina-arvo lähentelee nollaa, mutta en itsekään ihan ketä tahansa kelpuuttaisi. 0+0=0

Terveisin Naispelko31

Millä perusteella oma markkina-arvosi lähentelee nollaa?

Sillä, että ei minulla ole naisille yhtään mitään annettavaa tai mitään kiinnostavaa. Olen tylsä tavallinen mies jota ei ole ulkonäöllä siunattu.

Terveisin Naispelko31

Vierailija
88/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kirjolla?

En

Terveisin Naispelko31

Vierailija
89/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asioissa koet olevasi hyvä?

En koe olevani erityisen hyvä yhtään missään. Käsilläni osaan jotain nyhrätä, mutta en koe olevani mainittavan hyvä niissäkään jutuissa. Olen tasainen puurtaja

Terveisin Naispelko31

Vierailija
90/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeletko tai oletko töissä? Mikä ala?

Olen töissä tehtaassa

Terveisin Naispelko31

Vierailija
91/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi isännöitsijä sanoo, että mun vesilasku on helmikuussa 45 euroa, kun se on ollut koko syksyn yli sata euroa. Mistä se sen voi tietää tai ennustaa ?

Se tietää jotain sellaista mitä sinä et vielä tiedä. Sinuna ottaisin isännöitsijään yhteyttä ja pitäisin tiukan kuulustelun asiasta.

Terveisin Naispelko31

Kysyjälle, olisko kyse tasauslaskusta, että olet maksanut ennakkoa ns liikaa ja nyt tuli tasausta. Jokatapauksessa Naispelko31 on oikeassa, isännöitsijään yhteys.

Ei täällä ole tasauslaskuja, kun joka kk täytyy ilmoittaa isännöitsijälle vesimittarin lukema. En uskalla ottaa isännöitsijään yhteyttä, kun on aina kännissä ja rähjää minulle.

Mun vesilasku on 20 euroa kuussa. Evianillako suihkuttelet?

Vierailija
92/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että on tylsää? Minulla ei ole koskaan. Oletko mielikuvitukseton tai jotenkin muuten tylsämielinen?

Vierailija
93/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä vastauksen tuohon kysymykseen kuinka lähestyisit naista, mutta heitetään vastapalloon. Miten haluaisit naisen lähestyvätnsinua?

Vierailija
94/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä kaveri, joka aloitti elämänsä ensimmäisen parisuhteen naisen kanssa 57-vuotiaana, varmaan 40 vuoden sitkeän yrittämisen jälkeen. Nyt asuvat yhdessä seitsemättä vuotta.

Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?

Vierailija
95/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että on tylsää? Minulla ei ole koskaan. Oletko mielikuvitukseton tai jotenkin muuten tylsämielinen?

Kyllä olen

Terveisin Naispelko31

Vierailija
96/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla bongo rummut?

Ei ole, mutta olisi kyllä komeaa omistaa bongot. Pitää laittaa joko omalle hankintalistalle tai kirjoittaa ensi jouluksi pukille toivomusta.

Terveisin Naispelko31

Siinä olisi naapurit ihmeissään 😅

Vierailija
97/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaatko pelin jotta voit vastailla meidän kysymyksiimme?

Vierailija
98/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoja tykkäät lukea?

Vierailija
99/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä vastauksen tuohon kysymykseen kuinka lähestyisit naista, mutta heitetään vastapalloon. Miten haluaisit naisen lähestyvätnsinua?

Parempi kun eivät lähesty, Tai sitten niin suoraan, että minun ei tarvitse jäädä miettimään oliko nainen ystävällinen vai halusiko munaa. Minun ymmärrys naisten suhteen on niin lähellä nollaa, että ihan turhaa asiaa sen kummemmin edes miettiä. Naisille löytyy niin paljon tästä maasta miehiä, että yksi Naispelon puuttuminen markkinoilta ei paljoa kenenkään häviöksi jää.

Terveisin Naispelko31

Vierailija
100/131 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi vai kesä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi