Rannekellot
Käyttääkö ihmiset vielä rannekelloja vai pelkästään älykello tai kännykkää?
Kommentit (42)
Joo kyllä käytän ihan vanhanajan kelloa. En pidä kännykkää jatkuvasti kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä käytän ihan vanhanajan kelloa. En pidä kännykkää jatkuvasti kädessä.
Samoin. TAG Heuer Carrera on ollut käytössä n. 10 vuotta. En ymmärrä jatkuvasti puhelimiaan tuijottavia, näyttää mielestäni todella typerältä.
Seiko Prospex Alpinist on joka päivä käytössä ja Seiko Presage Negroni on viikonloppuisin käytössä. -nuori mies
Omistan kahdeksan rannekelloa. Joten kyllä.
Voiko joku suositella jotain hyvää sveitsiläistä kelloa 1000e budjetissa? T. köyhä kellomies jussi
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku suositella jotain hyvää sveitsiläistä kelloa 1000e budjetissa? T. köyhä kellomies jussi
Joku Tissot ehkä? Tyylikkäitä eivätkä ole hinnalla pilattu. Laadukkaita ovat hinta huomioiden myös.
Luovuin rannekellosta 2010 -luvulla. Kelloja on ihan joka puolella tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hamilton Field Khaki Bronze. -nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Tuossa hintahaarukassa parhaat sveitsiläiset rannekellot ovat Tissot/Certina/Hamilton. Netistä löytyy enemmän noita malleja https://vuodenmies.com/paras-sveitsilainen-miesten-rannekello/ esim tuossa suht tuore vertailu.
Vierailija kirjoitti:
Certina tai Candino.
Vierailija kirjoitti:
Tissot ja certina. Myös käyttää Tagia yai vastaavaa saattaa tonnilla saada.
Toki jos kvartsi kelpaa niin tonnilla saa aika hienoja käytettyjä.
Tyylikäs väki käyttää kelloa. Ne jotka pukeutuu farkut jalassa hautajaisiin ei kelloa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Luovuin rannekellosta 2010 -luvulla. Kelloja on ihan joka puolella tarpeeksi.
Aina voi katsoa ajan juna-aseman kellosta. Jos ei ole lähettyvillä niin sinne voi varta vasten mennä
Menen taksilla rautatieasemalle katsomaan paljonko kello on. Sitten takaisin kotiin tai baariin.
Käytän. Sain synttärilahjaksi ihanan Certinan.
Vierailija kirjoitti:
Seiko Prospex Alpinist on joka päivä käytössä ja Seiko Presage Negroni on viikonloppuisin käytössä. -nuori mies
Negro? :-D
Vierailija kirjoitti:
Menen taksilla rautatieasemalle katsomaan paljonko kello on. Sitten takaisin kotiin tai baariin.
Tähän mie tarkoitin.
En ole käyttänyt rannekelloa ainakaan 15 vuoteen. Yksi on tallessa, äitini minulle 20-vuotislahjaksi ostama. Se on nätti, sain sen itse valita, mutta ei tule enää käytettyä. Kotona on seinäkelloja, samoin töissä joka puolella, telkkarista näkee kellon ja puhelimesta myös. Ja autossa on kello.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt rannekelloa ainakaan 15 vuoteen. Yksi on tallessa, äitini minulle 20-vuotislahjaksi ostama. Se on nätti, sain sen itse valita, mutta ei tule enää käytettyä. Kotona on seinäkelloja, samoin töissä joka puolella, telkkarista näkee kellon ja puhelimesta myös. Ja autossa on kello.
Nyt olikin tietoa. Kelloja on siis joka paikassa. Rannekello on kuitenkin hieno statussymboli. Kertoo, että rannekellon omistaja on "muotitietoinen". Rannekello on osa pukeutumista. Onhan se tyylikästä, kun kallis automaattikello pilkottaa kauluspaidan hihan alta.
Mun rannekellot on jääneet kaappiin vuodesta 2017 :) Pari kallista lahjaksi saatua, ja kolme muotikelloa.
Kevyttä älykelloa käytän lähinnä vain liikkuessani.