Onko hölmö leikkaussalijutustelu perua jännittävästä tilanteesta
Esiintyykö samaa ilmiötä esim. lennonjohdossa tai vaikka poliiseilla piiritystilanteissa? Aletaan jauhaa jotain ihan superarkista tai tyhmää läppää.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottiin juuri ennen nukuttamista "hyvää yötä". Vastasin "hyvää yötä" ja filmi katkesi. Herätessäni se nauratti ja nolotti, enhän tietenkään toivonut että leikkaussalihenkilökuntakin nukkuisi 😁
Kuulitko mitä ne jutusteli keskenään? Ihan tosi hölmöjä juttuja kuuluu. Sitten kuitenkin kaikki työt tehdään todella tarkasti ja hyvin. Ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottiin juuri ennen nukuttamista "hyvää yötä". Vastasin "hyvää yötä" ja filmi katkesi. Herätessäni se nauratti ja nolotti, enhän tietenkään toivonut että leikkaussalihenkilökuntakin nukkuisi 😁
Kuulitko mitä ne jutusteli keskenään? Ihan tosi hölmöjä juttuja kuuluu. Sitten kuitenkin kaikki työt tehdään todella tarkasti ja hyvin. Ihmeellistä.
Se oli aika lyhyt hetki ennen nukutusta kun olin siinä eli ei oikein ehtinyt paljon kuulla. Mutta kyllähän esim. hammaslääkärissäkin ne juttelee kaikkea arkista kun potilas on siinä avuttomana. Ehkä rentouttaakin potilasta jos saa muuta mietittävää.