Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa [KATSO KUVAT]

Vierailija
27.12.2024 |

Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa ja kertoo, miksi vaatteet ahdistavat

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010927264.html

Jessi haaveilee siitä, että vielä jonain päivänä olisi normaalia liikkua kaupungilla tai käydä töissä täysin alasti. Jessi riisuutui kameran edessä samalla, kun keskustelimme siitä, mikä häntä innostaa ja motivoi nakuiluun. Sensuroimattomat, upeat kuvat näet jutun sisältä.

Kommentit (470)

Vierailija
141/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan on ylimääräistä rasvaa ja selluliittiä.

Sielläkö huutelee Pena 200kg?

Tässä arvostellaan nyt Jessiä, ei Penaa.

Penoilla ei ole oikeutta arvostella, jos ei ole yhtä hyvässä kunnossa!

Et sinä tiedä Penojen kuntoa.

Yleensä metri kertaa metri koomisen lyhyillä raajoilla, ja peniksen kokoa eroktiossa ei voi erottaa pikkusormesta

Usein kyllä, mutta ei saa yleistää.

Sittenhän tämä Jessi on poikkeus ikäistensä naisten jouk

Kuvailitko just sun siskoa?!? Taitaa nuo geenit kulkea koko sun suvussa

Vierailija
142/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maksat rahaa ihmiselle, joka ei ees sun kaa lähtis treffeille? Kuinka säälittäviä luuserit miehet voi olla:DD"

Olen aikalailla varma että sinäkin maksat joka kuukausi isoja summia rahaa ihmisille jotka eivät lähde sinun kanssasi treffeille. Esim. pankille, ruokakauppaan, automyyjälle jne. Melko säälittävää luuseritouhua, mutta sellaisiahan te naiset olette.

Sillä poikkeuksella vaan, että noista yllämainituista ei haluakaan mitään sen enempää. Kaikki of runkkarit taas taitavat haluta saamatta kumminkiin mitään takaisin, vai miten on uli:DD

Aivan kuten minäkään en halua sillä tilauksellani mitään sen enempää. Joten miten se nyt olikaan, vatussi?

Miksi katsoa of kun netissä on webcam sivustoja missä voi ilmaiseksi

Miksi ei katsoa? Mitä se sinun persettäsi kairaa mitä tai ketä minä haluan somessa seurata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ja hyvä kroppa, sääli vain että on ajanut pedarin unelman

Vierailija
144/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeat rinnat, upeat tatuoinnit, upea nainen!

Muistathan, että psyk. polin akuuttipäivystys on avoinna pyhinäkin!

Kyllä, siksi sitä täällä jo tatuointikammoisille linkkasinkin. Ei ole tervettä nimittäin tuohtua siitä mitä täysin ventovieraat ihmiset itselleen omasta tahdostaan tekee.

Vierailija
145/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen ja hyvä kroppa, sääli vain että on ajanut pedarin unelman

Luuletko että pedofiili ei erota nelikymppistä naista lapsesta jos tämä on ajanut pillukarvansa? Kuinka tyhmä sinä oikein olet?

Vierailija
146/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi haluaa ettei kukaan vahingossakaan satu näkemään hänen luonnossa nakuiluaan. Sen varmistamiseksi, ettei kukaan vaan näe hänen alastonta vartaloaan, hän poseeraa iltapäivälehdelle alastomana luonnossa.

Jokin tuossa logiikassa ei vain aukene minulle...

Vierailija
147/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tapaukseen. Mistä te miehet tiedätte jos joku netissä hienolla nimellä esiintyvän alkuperäinen nimi onkin Marjatta Kyllikki Maija-Liisa.

Jessi on parikymppisen nimi eli ei,ole,oikea nimi, mutta nuo Kyllikit ja Maija-Liisat ovat +65.

Vierailija
148/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No tohon nyt ei usko kukaan. Tyydyt katselemaan toosaa, ilman, että pääsisit sitä itse kokemaan."

Ja mitäköhän hevonvittua sinä oikein sössötät? Olen taatusti nussinut enemmän ja useampia kuin sinä koskaan.

Incelrunkkarin viimeinen puollustus, toisaalta voihan ne omat kädet laskea jo kahdeksi. Sekin on jo alku🤭🤭 Kuulostaa siltä, että nyt alkaa nousta pieni kiukku, mutta totuus usein tekee kipeää:DD

Vierailija
149/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kuvailitko just sun siskoa?!? Taitaa nuo geenit kulkea koko sun suvussa*

Mekö olemme noinkin läheistä sukua. Ihmeellisiä nuo kaupalliset DNA-testit.

Vierailija
150/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No tohon nyt ei usko kukaan. Tyydyt katselemaan toosaa, ilman, että pääsisit sitä itse kokemaan."

Ja mitäköhän hevonvittua sinä oikein sössötät? Olen taatusti nussinut enemmän ja useampia kuin sinä koskaan.

Incelrunkkarin viimeinen puollustus, toisaalta voihan ne omat kädet laskea jo kahdeksi. Sekin on jo alku🤭🤭 Kuulostaa siltä, että nyt alkaa nousta pieni kiukku, mutta totuus usein tekee kipeää:DD

Jos tuo auttaa sinua selviämään huomiseen, niin pitä siitä kiinni sitten.

Vierailija
151/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siksi sitä täällä jo tatuointikammoisille linkkasinkin. Ei ole tervettä nimittäin tuohtua siitä mitä täysin ventovieraat ihmiset itselleen omasta tahdostaan tekee.

Tekeehän ne ventovieraat omasta tahdostaa esim. itsemurhia, ja kyllä se sääliä ja pahaa oloa aiheuttaa muillekin kuin läheisille.

Vierailija
152/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea Jessi. Tuollainen nainen kun olisi kotona 🤗

Ajattele käytännössä, jos kotonakaan ei käytä vaatteita niin miltä näyttää sohvat ja istuimet hetken päästä? Vai onko sohvien päällä pyyhkeet joita sitten vaihdetaan... Kuin koirataloudessa 

Tai sitten jotkut oikeasti ovat hygienisia pesemällä takamuksensa pyyhkimisen lisäksi. Kurja kuulla, että sä vähän huonosti hoidat intiimihygieniaa :(

Kurja kuulla että olet noin yksinkertainen. Me jotka pidämme hygieniasta huolta, tiedämme että kaikki eivät pidä. Mietipä hetken työkavereitasi, jos sinulla sellaisia on. Jos he haisevat vaatteet päällä ja koko wc haisee heidän jälkeensä, niin mitä luulet olisiko ihanaa istua heidän nakuilusohvalleen? 

Joku Jorma 60 v 120 kg tai Pirkko sama ikä ja sama paino. Olisi todella mahtava istua Jorman jättämälle mätälle pierulle tai Pirkon jättämälle märälle läntille, kun on niin naurattanut jutut kahvitauolla.

Vierailija
153/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En klikkaa pxskalehden juttuja. Jessi on arvatenkin ylipainoinen, tukkavärinen, lävistetty, tatuoitu jne.

Oli tuossa jo linkit kuviin ja juttu postattu.

Ylipainon rajoilla, tukka taitaa olla värjätty, lävistyksiä en vosulla näe, rumat tuherrointi tatskat kyllä on.

Eli aika nappiin meni arvaus.

Vierailija
154/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea Jessi. Tuollainen nainen kun olisi kotona 🤗

Ajattele käytännössä, jos kotonakaan ei käytä vaatteita niin miltä näyttää sohvat ja istuimet hetken päästä? Vai onko sohvien päällä pyyhkeet joita sitten vaihdetaan... Kuin koirataloudessa 

Tai sitten jotkut oikeasti ovat hygienisia pesemällä takamuksensa pyyhkimisen lisäksi. Kurja kuulla, että sä vähän huonosti hoidat intiimihygieniaa :(

Kurja kuulla että olet noin yksinkertainen. Me jotka pidämme hygieniasta huolta, tiedämme että kaikki eivät pidä. Mietipä hetken työkavereitasi, jos sinulla sellaisia on. Jos he haisevat vaatteet päällä ja koko wc haisee heidän jälkeensä, niin mitä luulet olisiko ihanaa istua

Miten voi joutua tilanteeseen että istuu vieraan ihmisen sohvalla, vai pitäisikö kysyä että toisen ihmisen sohvalla... Hmm jätän tämän arvoituksen nyt kysyjälle itselleen, vaikka hänelle ei varmaan ole koskaan sellaista tapahtunut kun asuu äidin yläkerrassa eikä käy missään, ei kutsuta mihinkään. 

Vierailija
155/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmies tietenkin tarpeensa tekis...

Vierailija
156/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei katsoa? Mitä se sinun persettäsi kairaa mitä tai ketä minä haluan somessa seurata?

Siksi koska samaa saa ilmaiseksi. Ei siellä lonelyfansissä ole mitään sen kummempia kuin muillakaan alustoilla.  Kuuluisampia tietysti on mutta mieluummin katselen ja chättäilen jonkun kanssa joka ei ole miljonääri jolla on kusi noussut päähän. Eikä ne edes itse laita viestiä kun niillä on palkatut kirjoittajat jotka vastaa fanien viesteihin. 

Seuraa ja laita rahasi mihin haluat. Minulle yksikään nainen netissä ei ole korvaamaton enkä niitä seuraa/fanita.

Vierailija
157/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo auttaa sinua selviämään huomiseen, niin pitä siitä kiinni sitten.

Luuseri, mutta jatka rauhassa tumputtamista neukkukuutiossas, ja kuvittele, että ehkä joskus vielä saisit naisen:DD

Vierailija
158/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan. Mun silmään on juuri sopivan naisellisen pehmeä tosi hienoilla rinnoilla. Tatuoinnit on vähän knää, mutta ei haittaa. Exhibitionismi naisessa on tosi hyvä ominaisuus, indikoi että estoja ei muutenkaan ole. 

Ehdottomasti jatkoon.

Vierailija
159/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi koska samaa saa ilmaiseksi. Ei siellä lonelyfansissä ole mitään sen kummempia kuin muillakaan alustoilla.  Kuuluisampia tietysti on mutta mieluummin katselen ja chättäilen jonkun kanssa joka ei ole miljonääri jolla on kusi noussut päähän. Eikä ne edes itse laita viestiä kun niillä on palkatut kirjoittajat jotka vastaa fanien viesteihin.

Seuraa ja laita rahasi mihin haluat. Minulle yksikään nainen netissä ei ole korvaamaton enkä niitä seuraa/fanita."

Vihdoinkin tolkun ihminen. Yhdellekkään naiselle ei laiteta rahaa, ellei sitten olla avioliitossa, jossa yhteiset kulut

Vierailija
160/470 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä tatuointikammoisia ole ja ainoa joka on tuohtunut on sinä.