IS Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa [KATSO KUVAT]
Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa ja kertoo, miksi vaatteet ahdistavat
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010927264.html
Jessi haaveilee siitä, että vielä jonain päivänä olisi normaalia liikkua kaupungilla tai käydä töissä täysin alasti. Jessi riisuutui kameran edessä samalla, kun keskustelimme siitä, mikä häntä innostaa ja motivoi nakuiluun. Sensuroimattomat, upeat kuvat näet jutun sisältä.
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo.
Samanaikaisesti on mielenkiintoista se, miten joku rakastaa alasti olemista, mutta kuitenkin piilottelee intiimeimpiä ihoalueita. Eikö olisi silloin mukavampi olla vain yläosaton tai bikinit päällä? Tuossa oli monta alastonkuvaa, mutta ei ainuttakaan kuvaa takaapäin eikä pimppi näkynyt yhdessäkään, vaan pelkkää lantion ihoa. Onkohan se se jännittävyys, että "olen alasti, mutta osa jää mielikuvituksen varaan"?
Olen kyllä itsekin ottanut itsestäni useita sellaisia bodaushenkisiä alastonkuvia, että sikäli ymmärrän.
Miksi pitäisi ottaa valokuvia takaapäin tai näyttää pillua kameralle voidakseen nauttia alastomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies joka jaottelee naisia sänkyhommiin ja parisuhteeseen sopiviksi ei ole itse yhtään aviomiesmatskua kunnon naisen mielestä."
Tolla palstaulilla ikinä oo naista ollutkaan. Täällä larppaaminen on tälle ainoa keino paeta todellisuutta, että ainoat, jotka sen munassa on käynny on nyrkki ja kyllikki
Sori mut näin moni mies ajattelee tatuoidust naisest, ite kans käytän tollaist naist vaan panohommii :D. Sekö palstamammaa vi tuttaa :D.
Sillä ei edelleenkään ole mitään merkitystä, koska nuo miehet eivät saa naista edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies joka jaottelee naisia sänkyhommiin ja parisuhteeseen sopiviksi ei ole itse yhtään aviomiesmatskua kunnon naisen mielestä."
Tolla palstaulilla ikinä oo naista ollutkaan. Täällä larppaaminen on tälle ainoa keino paeta todellisuutta, että ainoat, jotka sen munassa on käynny on nyrkki ja kyllikki
Sori mut näin moni mies ajattelee tatuoidust naisest, ite kans käytän tollaist naist vaan panohommii :D. Sekö palstamammaa vi tuttaa :D.
Ainoa mikä meitä harmittaa on se, että larppaat täällä ikään kuin saiait yhtäkään naista. Jopa naapurin Ritva 58v antais sulle pakit
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa tehdä alapäästään pikkutytön näköisen, millaisia yök-miehiä yrittää vetää puoleensa sellaisella?
Pienen pieni siisti karvoitus tekee naislantiosta aistikkaamman muotosen.
Ite ainakin kiihotun! Sä taidat elää jotain 40-lukua edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhels mitkä tissit <3
Ekaa kertaa näit tavalliset naisen tissit?
Tolla naisella on muuten parhaimmat tissit mitä voi olla. Varsinkin kun on naturelli
Oon nähnyt paljon parempiakin ihan luonnollisia rintoja.
Kateusko siellä kalvaa;))
No mutta tuttu tröllikkäkö siellä rölläilee🍼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhels mitkä tissit <3
Ei todellakaan tavalliset vaan ihan top5 tissit. Vieläpä luomut ja kun ikää 40v niin voin sanoa, että todella harvinaisen hyvät rinnat 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo.
Samanaikaisesti on mielenkiintoista se, miten joku rakastaa alasti olemista, mutta kuitenkin piilottelee intiimeimpiä ihoalueita. Eikö olisi silloin mukavampi olla vain yläosaton tai bikinit päällä? Tuossa oli monta alastonkuvaa, mutta ei ainuttakaan kuvaa takaapäin eikä pimppi näkynyt yhdessäkään, vaan pelkkää lantion ihoa. Onkohan se se jännittävyys, että "olen alasti, mutta osa jää mielikuvituksen varaan"?
Olen kyllä itsekin ottanut itsestäni useita sellaisia bodaushenkisiä alastonkuvia, että sikäli ymmärrän.
Miksi pitäisi ottaa valokuvia takaapäin tai näyttää pillua kameralle voidakseen nauttia alastomuudesta?
Jos haluaa vain nauttia alastomuudesta, miksi kuvia pitää ottaa sitten ollenkaan? Miksei voi vain nauttia siitä alastomuudesta yksityisesti jakamatta kuvia?
Eniten ainakin minua miehenä kiinnostaa nähdä se pillu ja toiseksi eniten peppu; mieluiten osana kokonaisuutta. Kuinka rentoa se alastomuus on, jos pitää koko ajan varoa näyttämästä liikaa? Siis jos todella haluaa tarjoilla niitä kuvia ja nauttii siitä alastomuudesta. Tämä on vain pohdintaa ja nudistit voivat kertoa ajatuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Janne 50v on alasti ikkunan edessä ja verhot ovat auki. Janne haaveilee liikkumisesta kaupungilla alasti ja töissä olemisesta alasti. Katso Jannen upeat nakukuvat"
Jep XD aika äkkiä olisi eri ääni kellossa. Ei mua vähääkään kiinnosta jos Jessillä on joku palikka nupissa eri lailla että pitää paljastella itseään muille. Jos on jäänyt vaille rakkautta ja huomiota lapsena, menisi vaikka terapiaan. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo.
Tolla ulilla ei oo muuta alastomudessa mielessä kuin pillu. No toisaalta puheet on siitä mistä puutekin
Onko tällaset Kardashians & Jenners kumivartalot nyt sitten auttamattomasti pois muodista? Kun olivat vuosikaudet tavoittelemisen arvoisia instagram-väellä.
https://images.squarespace-cdn.com/content/50f6ae6ee4b018f68bd1aceb/141…
https://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2021619/rs_634x1…
Ilmeisesti luonnollisuus on palaamassa muotiin 2025, jostain luin että maailmalla vaikuttajat poistattaneet silikooneja, botoxeja ja huulitäytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo.
Jos haluaa vain nauttia alastomuudesta, miksi kuvia pitää ottaa sitten ollenkaan? Miksei voi vain nauttia siitä alastomuudesta yksity
Se selviää lukemalla artikkeli. Siitä vaan OF-tilausta sisään jos haluat nähdä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhels mitkä tissit <3
Ei todellakaan tavalliset vaan ihan top5 tissit. Vieläpä luomut ja kun ikää 40v niin voin sanoa, että todella harvinaisen hyvät rinnat 👍
Samaa mieltä. Tuollaiset rinnat on harvinaisius, ja kaikki jotka väittävät vastaan kieltävät asian pelkkää kateuttaan
Pinpissä ei ole karvoja, ei sovi vanhalle eukolle tuollainen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä meitä harmittaa on se, että larppaat täällä ikään kuin saiait yhtäkään naista. Jopa naapurin Ritva 58v antais sulle pakit
Sori mua ei kiinnosta mikää 58v mummot! Et revi siit pilaantunu eukko :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä HUOMION HAKIJOITA riittää, näin pienessä maassa kuin Suomi??!?!?!?!?!?!
Älä, mäkään en ymmärrä miks sun piti tällä kommentilla tavotella meidän kaikkien huomiota
Sulta puuttuu edellytykset ymmärtämiseen ;---)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa tehdä alapäästään pikkutytön näköisen, millaisia yök-miehiä yrittää vetää puoleensa sellaisella?
Pienen pieni siisti karvoitus tekee naislantiosta aistikkaamman muotosen.
Ite ainakin kiihotun! Sä taidat elää jotain 40-lukua edelleen.
Pedarit kiihottuu.
Perus laihaläs ki, aika epätoivoisen oloinen. Ei jatkoon
Posliinit on so last season.