Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok kieltää ihmistä olemasta yhteydessä kolmanteen osapuoleen?

Vierailija
26.12.2024 |

Kyse alkoholi, huume ja mielenterveysongelmaisesta siskostani, joka kutsui jouluaattona miehen siskon meidän kanssa heille juhlimaan uuttavuotta. En itsekkään ole menossa, koska tiedän, että siskon juhlat päättyvät sekoiluun ja rähinöimiseen, ja olen syyn sanonut suoraan, mutta en ole tästä siskostani koskaan oikein puhunut tarkemmin kenellekään, hän kun on vähän sellainen sukumme musta lammas, niin en haluaisi, että miehen siskokaan joutuu tätä puolta suvustani näkemään:/ tähän liittyy niin paljon muutakin ahdistavaa lapsuudestamme ja koko yhteisestä elämästämme ja haluaisin kieltää siskoani olemasta yhteydessä miehen siskoon enää, mutta olisiko se kuitenkaan ok?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tapauksessa ehdottomasti ok.

Vierailija
2/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa, kieltämisen. Ei kai sinulla mitään valtasuhdetta ole siskoosi? 

Voit tietysti esittää vienon toiveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhekielessä kyse kieltämisestä, anna varoitus, että kerroinhan sulle jos ja kun menee pieleen ja saa vaikka aloitusannoksen. Et jää harmittelemaan jälkikäteen.

Vierailija
4/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa, kieltämisen. Ei kai sinulla mitään valtasuhdetta ole siskoosi? 

Tätä juurikin itse pohdin, että eihän minulla tosiaan mitään valtasuhdetta häneen ole, sinänsä tietystikkin pyynnöstä olisi kyse. Miehen sisko selvästi oli tästä kutsusta tosi otettu ja itse sanoin, että sovitaan lähempänä ajankohtaa tarkemmin, mutta siskolle jo sanoinkin sitten myöhemmin, että ei sovi. En nyt tiedä, onko miehen sisko silti menossa. Miehen perhe on tosi hienosti käyttäytyviä ja ystävällisiä ihmisiä, varakkaitakin, ja luulen, että siskon käytös humalassa ja mahdollisesti huumeissa tulisi heille aika järkytyksenä, sillä siskoni on selvänä mitä ystävällisin ihminen itsekin...:/ap 

Vierailija
5/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juurikin itse pohdin, että eihän minulla tosiaan mitään valtasuhdetta häneen ole, sinänsä tietystikkin pyynnöstä olisi kyse. Miehen sisko selvästi oli tästä kutsusta tosi otettu ja itse sanoin, että sovitaan lähempänä ajankohtaa tarkemmin, mutta siskolle jo sanoinkin sitten myöhemmin, että ei sovi. En nyt tiedä, onko miehen sisko silti menossa. Miehen perhe on tosi hienosti käyttäytyviä ja ystävällisiä ihmisiä, varakkaitakin, ja luulen, että siskon käytös humalassa ja mahdollisesti huumeissa tulisi heille aika järkytyksenä, sillä siskoni on selvänä mitä ystävällisin ihminen itsekin...:/ap 

Selvintä on, että kerrot miehesi siskolle minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Tehkööt omat ratkaisunsa. Saattaa olla viihdekäyttäjä itsekin. Mistäs sitä tietää.