Kasvislasagne pinaattilevyillä? Kokemuksia?
Kommentit (13)
tuo ei ole mitään lasagnea vaan se on jokin kasvisvuoka.
Vierailija kirjoitti:
Lasagne tarkoittaa lasagnelevyistä tehtyä ruokaa. Eli tietenkin kasvislasagne pinaattilasagnelevyillä on lasagne.
Ei ole hyviä ne pinaattilevyt. Ainaskaan ne mitä olen kokeillut.
Siis niitä vihreitä lasagnelevyjä? No ihan samalle maistuu. Laita vielä pinaattifetatäyte ja on hyvää.
Ne pinaattilevyt ei maun puolesta juuri eroa tavallisista levyistä. Oon tehnyt paljon erilaisia kasvislasagneja niistäkin. Kastikkeet/täytteet tässä ratkaisee maun, ja niissähän vaihtoehtoja on loputtomasti. Itse tekisin pinaattilevyihin varmaan jonkun pinaatti-juustolasagnen ilman tomaattikastikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne tarkoittaa lasagnelevyistä tehtyä ruokaa. Eli tietenkin kasvislasagne pinaattilasagnelevyillä on lasagne.
pinaattllasagnelevy on eri asia kuin pinaattilevy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pinaattllasagnelevy on eri asia kuin pinaattilevy.
Nyt on niin turhaa saivartelua kun vaan voi olla. Asiayhteys, eli tässä tapauksessa lasagnesta puhuminen, paljastaa tietenkin, että pinaattilevyillä tarkoitetaan tässä pinaattilasagnelevyjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta aivoista?
Ap
On. En kyllä lasagneen laittaisi, varsinkaan jos oli tarkoitus tehdä kasvislasagne.
Lasagnessa pitää olla lihaa eikä mitään vegepaskaa
Ketään