Eikö tänne saa enää laitettua linkkejä?
En ole hetkeen palstaillut ja ainakaan puhelimella ei linkit liity. Missä vika? Minussa vai typerässä palstassa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä linkissä voi olla kiellettyjä sanoja niin ei mene läpi
Puhut p askaa. Kyllä menee!
Ei mene. Kokemuksesta tiedän. Voi olla, että kielletyn pitää olla linkin linkissä, ei sisällössä.
Ylis on sellainen, jonka linkit ei mene läpi.
Sekaannun tähän teidän kiistaan, mutta ihan esim. Ilta-sanomiin olen yrittänyt linkkiä laittaa, ei onnistu minkään osoitteen linkkaaminen.
-ap
Sulla on laitteen asetuksissa joku esto, ettei se liitelaatikko tule näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha kokeilin laittaa tän sun laittaman linkin niin, että kopsaan viestistäsi, onnistuu. Mutta eipä onnistu, jos menen is sivuille ja kopioin sieltä linkin. Voe viddu. Mikä on sun salaisuus?
Ei oo mikään konsti. Ihan normaalisti kopioit linkin urlin ja palsta tarjoaa liitelaatikkoa, johon sen pastetat.
Mulla nyt Android tabletti ja yksityinen selain. DuckDuckGo estää evästeet ym. seurannan. Ei haittaa palstailua.
Hmm.. olen kyllä siis vuosien ajan tänne linkkejä tarvittaessa laitellut, mutta nyt en pariin kuukauteen ole jaksanut palstailla. Mulle ei kyllä koskaan ole tarjonnut mitään liitelaatikkoa, ihan tähän viestikenttään olen liittänyt. On tää
Jos sulle ei tule viestikenttään laatikkoa: Oletko kieltänyt pop-up ikkunat asetuksissa?
Linkkejä eikä mitään liitteitä ei pysty laittamaan suoraan viestikenttään. Tämä ominaisuus on ollut jo jonkin aikaa, useita kuukausia ainakin.
No ei johdu pop-up asetuksista. Mitään muutoksia en ole itse tehnyt ja nyt vielä tarkistin, että voin varmaksi sanoa. Tosiaan kaikkialla muualla toimii paitsi täällä.
Mutta hyvä tietää, että jotain muutoksia on täällä tapahtunut. Aika lentää, kun on tekemistä niin se arvioimani pari kk saattaa olla useamman kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha kokeilin laittaa tän sun laittaman linkin niin, että kopsaan viestistäsi, onnistuu. Mutta eipä onnistu, jos menen is sivuille ja kopioin sieltä linkin. Voe viddu. Mikä on sun salaisuus?
https://www.is.fi/nhl/art-2000010926667.html
Jos tuo linkki näkyy, niin minun salaisuuteni on läppäri. En palstaile puhelimella, enkä osaa antaa neuvoja puhelimen käyttäjille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin liitelaatikko?
Kokeile liittää joku linkki.
Onnaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä linkissä voi olla kiellettyjä sanoja niin ei mene läpi
Puhut p askaa. Kyllä menee!
Ei mene. Kokemuksesta tiedän. Voi olla, että kielletyn pitää olla linkin linkissä, ei sisällössä.
Ylis on sellainen, jonka linkit ei mene läpi.
Sekaannun tähän teidän kiistaan, mutta ihan esim. Ilta-sanomiin olen yrittänyt linkkiä laittaa, ei onnistu minkään osoitteen linkkaaminen.
-ap
Sulla on laitteen asetuksissa joku esto, ettei se liitelaatikko tule näkyviin.
Jeps siltä vaikuttaa. Sitten jos joku osaisi vielä heittää mikä asetus voisi tuon aiheuttaa niin olisin kiitollinen. Yritän tässä nyt käydä kaikki asetukset läpi, kuluu se päivä näinkin 💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/nhl/art-2000010926667.html
Jos tuo linkki näkyy, niin minun salaisuuteni on läppäri. En palstaile puhelimella, enkä osaa antaa neuvoja puhelimen käyttäjille.
Voipi olla tosiaan eroa, millä laitteella ja vieläpä millä ohjelmistoilla/sovelluksilla palstailee.
Ap ei kertonut omista lähtökohdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin liitelaatikko?
Kokeile liittää joku linkki.
Onnaako?
Onnistui (tai "onnasi"). En käyttänyt mitään liitelaatikkoa, enkä nähnyt sellaista.
On siitä kiinni sallitko kolmannen osapuolen evästeet vai et.
Vierailija kirjoitti:
Poistuu pian
En ole saanut ongelmaa ratkaistua vieläkään hmmm..
Lopetin linkkilähteiden käyttämisen kun jokainen aloitus poistui joka tapauksessa. turha vaiva.
iPhonella ei saa linkkejä laitettua. Ainakaan hieman uudemmalla puhelimella. Vanhalla applella muistaakseni linkitys toimi.
Minulla outo ongelma läppärillä. Jos kopioin linkin ja liitän tähän, tulee vain sen sivun teksti/jutun otsikko. Kun liitän tekstin ensin esim. wordpad-asiakirjaan tai wordiin ja kopioin siitä ja liitän tähän, niin sitten onnistuu. Mistä tämä voi johtua? Selaimena edge.
Vierailija kirjoitti:
Minulla outo ongelma läppärillä. Jos kopioin linkin ja liitän tähän, tulee vain sen sivun teksti/jutun otsikko. Kun liitän tekstin ensin esim. wordpad-asiakirjaan tai wordiin ja kopioin siitä ja liitän tähän, niin sitten onnistuu. Mistä tämä voi johtua? Selaimena edge.
Okei, testasin chromella. Ongelma siis selaimessa.
Tarkennan vielä, että vaikka linkki näkyy sitten ihan normaalisti viestikentässä, se liitetään sinne aina liitelaatikon kautta. Vähän kömpelö tämä systeemi on, mutta ilmeisesti näin pystyvät paremmin tqrkastamaan linkkien sisältöä.
Tuossa yläpuolella on tosin mennyt läpi prnosivun osoite. Ei ole minun laittamani.