Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välipäivä-ale

Vierailija
26.12.2024 |

Onko tässä alennusta oikeastaan lainkaan:

Museokorttia kampanjoidaan välipäiväalella: Voimassa olevan korttikauden jatkaminen 69 e, uuden kortin ostaminen 73 e.

Neljän euron ale! 

No joo. Näitä kortteja ostetaan nykyään tuhottomasti, mutta toisaalta museokorttisysteemiin on liittynyt museoitakin alkuaikoihin verrattuna runsaasti, joten rahapotin jakajia on paljon.

Mut siis... Tuon kortin hinta nousee joka vuosi... Muistaakseni silloin kun tuo kortti innovoitiin ja oli uusi markkinoilla, hinta oli noin 60... Pitkäaikaisille kortin käyttäjille voisi kyllä antaa vähän isompaakin alennusta.

Mut ei se mitään, taidanpa jättää kortin uudistamatta. Ei tässä enää edes pääse minnekään reissaamaan, kun bussilinjat hupenee olemattomiin ja bussilippujen hinnat ovat nousseet nekin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, sori, normaali hinta näyttääkin olevan 79 euroa tuolle uudelle kortille...  Mutta voimassa olevan uusiminen normaali hinta on 73, eli siihen se alennus on kuitenkin se 4 e.

Vierailija
2/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisessa pitäisi olla enemmän alea? Kyseessähän ei ole mikään sesonkituote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisessa pitäisi olla enemmän alea? Kyseessähän ei ole mikään sesonkituote.

Neljä euroa!

Haha! Yhtä tyhjän kanssa.

Sellainen, joka hankkii täysin uuden kortin, hän saa sentään 6 euroa alea... 

Haha.

Vierailija
4/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä oli ALE, eräs tuote maksoi 5 senttiä vähemmän. Onhan sekin ALE.

Vierailija
5/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä oli ALE, eräs tuote maksoi 5 senttiä vähemmän. Onhan sekin ALE.

Ai!

No, mä kattelin taas noita muovikuusia... Näyttäs olevan yks joka olis mulle mieluinen, siinäkin on sentään 5 euroa alea - 15 -> 10 e.

Lähtiskö hakeen!  Mun vanha muovikuusi on jo sen verran iäkäs, että kun aatonaattona laitoin sen kasaan ja koristelin, siitä irtosi aika paljon neulasia. Höh höh höö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme