Harmittaa niin paljon, että en koskaan saanut
kavereita, perhettä tai poikaystävää. Olin taas koko joulun yksin. Koskaan en ole ollut baarissa, ravintolassa tai elokuvissa. Vain paskaduuneissa, joissa minua aina kiusataan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Luuseri
Niin olen.
ap
Olen niin yksin tässä maailmassa.
ap
Et ole mikään luuseri. Ihmeitäkin voi tapahdua, voin aivan odottamattomasti tavata jossain jonkun ihmisen. Älä vielä maaennu!
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään luuseri. Ihmeitäkin voi tapahdua, voin aivan odottamattomasti tavata jossain jonkun ihmisen. Älä vielä maaennu!
Niin, että se vaatisi ihan ihmeen, että minä saisin jonkun :p
ap
Ryhdistäydy? Jos haluat kavereita tai poikaystävän, tee asialle jotain?
Kehitä itseäsi sen sijaan että olisit tuollainen ruikuttaja. Mene uusiin harrastuksiin ihmisten ilmoille. Deittisovelluksissa voi tavata ihan vain ystäviäkin. Olen itse löytänyt monia hyviä, samaa sukupuolta olevia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
On se luuseri, oman elämänsä sivustaseuraaja, statisti.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy? Jos haluat kavereita tai poikaystävän, tee asialle jotain?
Kehitä itseäsi sen sijaan että olisit tuollainen ruikuttaja. Mene uusiin harrastuksiin ihmisten ilmoille. Deittisovelluksissa voi tavata ihan vain ystäviäkin. Olen itse löytänyt monia hyviä, samaa sukupuolta olevia ystäviä.
Ei kukaan halua olla kanssani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luuseri
Ja sä olet idiootti.
Sama täällä. Jälleen joulu yksin, onneksi huomenna pääsee jo (pska)duuniin niin on jotain tekemistä. Miestä mulla ei ole ollut koskaan ja kavereita viimeksi 18-vuotiaana. N36
Vierailija kirjoitti:
Luuseri
No, sinä olet typerä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Jälleen joulu yksin, onneksi huomenna pääsee jo (pska)duuniin niin on jotain tekemistä. Miestä mulla ei ole ollut koskaan ja kavereita viimeksi 18-vuotiaana. N36
:(
ap
Kyllä sitä luuseri on kun ikää tulee tarpeeksi. Täällä yksi melkein 50v luuseri, ei naisystäviä eikä kavereita saati lapsia.
Toiset saa ja toiset ei. Elämä on bitc h
Alkuun ehkä vaan hyväksyt tilanteen, että näin on. Yksinäistä. Rauhoitut.
ole itse itsellesi hyvää seuraa. Ole itse itsellesi hyvä. Ole just hyvä omana itsenäsi.
Me jokainen ollaan yksin sen/tämän oman mielemme kanssa. Sen kanssa voi tehdä vaikka mitä. Siinä on hirveän paljon potentiaalia.
Mikäli lättäät ja sivuuttaa sen oman mielesi surkuttelulla ja itsesäälillä, ja hoet sille, että voivoi huono -osaamaton-tyhmä-aina yksin, niin se alkaa uskoa sen todeksi. Kun alat ihan tietoisesti muuttamaan omaa ajatteluasi. Alat puhua itsellesi hyviä, niin mielesi tottuu siihen. Aivot ovat se ydin siellä, joita akat kouluttaa. Aivot oppivat. Sinin hommasi on kouluttaa niitä.
Se vie aikaa. Sen voi tehdä ihan itse. Opettelet uuden tavan puhua itsellesi. Sitä kautta pääset tuosta kierteestä. Nyt tuputat sitä: sen aivosi uskovat.
Alat käyttäytyä sen mukaisesti, mitä uskot tai kuvittelet. Käännä ajattelusi suuntaa.
Olet hyvä tyyppi. Olet itsellesi se lähin. Haluat itsellesi hyvää. Haluathan?
Jos sinua on kiusattu jossain kohtaa elämääsi, niin oletettavasti olet alkanut itsekin uskoa sellaiseen valheeseen, että sinua voi kiusata. Tert sen tavallaan itse, sen kiusaamisen.
Nyt anna itsellesi aikaa. Silitä. Ole itse itsellesi hyvä.
Muista toteuttaa perusrutiinit: uni, lepo, ruoka, liikunta.
Aloita niistä ja positiivisesta puheesta itsellesi,
Tutki myös muita. On ihan hyvinvoivia itsenäisiä ihmisiä. On sellaisia, jolla on muutama kaveri tai parempi tuttava. On niitä, jotka viihtyvät joukossa. On niitä, jotka viihtyvät rauhassa.
Kuinka monta kaveria/ystävää sinä itsellesi toivoisit?
Koeta ymmärtää itseäsi. Olet arvokas omana itseäsi.
Olisiko sinulla mahdollisuus muuttaa ajattelutapaasi? Voi olla, että apu ja tuki olisivat siihen hyväksi.
Toivon sinulle hyvää.
Miksi te sinkkunaiset ette lataa tinder/bumble/hinge/okcupid/facebook dating ja ette ole enää sinkkuja.
Näin helppoa se on kun syntyy naisena ja ei syö liikaa.
Elämässä on monenlaisia aikoja. Sinulla on elämä nyt. Eihän meillä kellään muuta ole
Jospa päästäisi pikkuhiljaa irti tuosta tutusta ja kokeilisit jotakin uutta nikn henkisessä kuin fyysisessä maailmassa?
Uutta ajattelua ja uuttta tekemistä. Jotakin muutosta. Jotakin erilaista kuin sitä, mihin olet tottunut/totuttautunut.
Jos minä näkisin että yksinäistä tai surullista kiusataan nii vetelisin turpaan sitä kiusaajaa niin kovasti kuin ikinä vain jaksaisin. Vaikka tuomio tulisi.
Luuseri