Epäilen epävakaata persoonallisuushäiriötä. Mitkä keskeiset oireet?
Olen pitkässä avioliitossa, mutta tarvitsen aviomiehen lisäksi jatkuvasti ns. special friendin, joka on aina mies. Minulla on akateeminen loppututkinto, käyn töissä, minulla on lapsia ja velaton rivitaloasunto. Elän ulkoisesti varsin vakaalta näyttävää elämää. Silti sisäisesti kaikki sekaisin ja jatkuvassa liikkeessä.
Kommentit (33)
Olet vain tyytymätön elämääsi. Se ei ole mielisairaus.
Siis miks et kirjottanu tota googleen vaan tänne???
Vierailija kirjoitti:
Koska olen lukenut Googlen jo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen lukenut Googlen jo.
ap
Googlen kautta löydät myös vauva keskusteluja aiheeseen liittyen.
Jos luit jo oireet nii miks ne edes täytyisi toistaa.
Kirjailija Miki Liukkonen oli persoonaltaan epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija Miki Liukkonen oli persoonaltaan epävakaa.
Minkälainen hän oli ennen kuin poistui keskuudestamme?
Epävakaita on monenlaisia, media tekee juttuja lähinnä räikeimmistä riehujista. Googleta "quiet borderline", niin löydät tietoa muunlaisista.
Oireilu on pahinta nuorena, tasoittuu siitä pikkuhiljaa yleensä.
Oireesi johtuu siitä ettet ole ennen perheen perustamistä elänyt yksin ja itsenäisesti vaan lähtenyt riippuvaisuus suhteesta toiseen.
Kamalaa sille perheellesi kun et ole vielä löytänyt todellista itseäsi vaan menet jonkun massan mukana. Tämmöisiä itsensä hakijoita on pilvin pimein eikä ne tiedä mitä haluaa mutta lapsia on pakko tehdä jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oireesi johtuu siitä ettet ole ennen perheen perustamistä elänyt yksin ja itsenäisesti vaan lähtenyt riippuvaisuus suhteesta toiseen.
Kamalaa sille perheellesi kun et ole vielä löytänyt todellista itseäsi vaan menet jonkun massan mukana. Tämmöisiä itsensä hakijoita on pilvin pimein eikä ne tiedä mitä haluaa mutta lapsia on pakko tehdä jonkun kanssa.
Asuin yksin yli 10 vuotta ennen muuttoa yhteen mieheni kanssa.
ap
Vasemmistopuolueiden ja muslimiterroristien kannattaminen ilmiselvä syy.
Enemmänkin hoitamaton ja mahdollisesti diagnosoimaton ADHD - ADD?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2003.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sekin on yksi vaihtoehto. Maksan kuitenkin laskuni ajoissa, hoidan lasteni asiat huolella ja ajoissa. Minussa on vain tämä jatkuva, palava rakastuminen. Ja hirveästi ei tarvi edes etsiä, useimmiten se toinen osapuoli löytää minut jostain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2003.
ap
Noniin paljastuihan sieltä todellinen mielisairauskin. Tuo on paljon vakavampaa kuin joku BPD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on yksi vaihtoehto. Maksan kuitenkin laskuni ajoissa, hoidan lasteni asiat huolella ja ajoissa. Minussa on vain tämä jatkuva, palava rakastuminen. Ja hirveästi ei tarvi edes etsiä, useimmiten se toinen osapuoli löytää minut jostain.
ap
Seksiriippuvuus, dopamiiniriippuvuus, huomionhakuinen persoonallisuus, onhan noita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Seksiriippuvuus, dopamiiniriippuvuus, huomionhakuinen persoonallisuus, onhan noita vaihtoehtoja.
En hae mitään huomiota. Seksiriippuvainen voin olla. Olen 46v, joten en mikään ihan nuorikaan enää.
ap
Kuuluuko siihen se, ettei koskaan tiedä, mistä tuulee? Dr jekyll and mr hyde.
Kirjoitit niin vähän asiaa, että ei lääkärikään osaa sanoa sinusta mitään sen perusteella. En edes tajua miten ajattelit saavasi apua noin niukalla kirjoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En hae mitään huomiota. Seksiriippuvainen voin olla. Olen 46v, joten en mikään ihan nuorikaan enää.
ap
Haet huomiota jos haet toistuvasti tunnetta että sinuun ihastutaan, saatat olla tiedostamattasi flirtti ja antaa signaaleja.
Up