Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riivaako sinua jokin luku?

Vierailija
25.12.2024 |

Minulla on yksi luku, joka toistuu aivan järjettömän monesti elämässäni. Olen asunut peräkkäin KOLMESSA eri osoitteessa, jonka numero-osa on melkein identtinen. Ihan älytöntä. Samoin olen asunut kolmessa eri paikassa, jotka alkavat samalla alkukirjaimella. Enkä todellakaan tee tätä tietoisesti. Tuo eräs tietty luku riivaa minua kyllä joka paikassa. Oli konteksti mikä tahansa niin voisi vaikka vannoa, että se luku tulee esiin tavalla tai toisella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan sama asia, mutta katson lähes joka päivä kelloa, kun se on 12:34. Olen sitten autossa, kotona, töissä, treenaamassa, ulkoilemassa. Vilkaisen kelloa ja se on 12:34.

Vierailija
2/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vessassa aina samaan aikaan, mutta en ehkä sanoisi että se aika riivaa minua mitenkään. Hyvä vaan kun vatsa toimii kellon tarkkuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan sama asia, mutta katson lähes joka päivä kelloa, kun se on 12:34. Olen sitten autossa, kotona, töissä, treenaamassa, ulkoilemassa. Vilkaisen kelloa ja se on 12:34.

Niin minäkin!

Vierailija
4/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita joskus katsoa kelloa illalla.

Vierailija
5/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yrittivät käyttää lukua 666, 10 ja 13 ihmisiä vastaan yms. Tai koneiden ohjelmointiluvut, taajuudet. Mutta jos tekee henkistä työtä, niitä numeroiden ja lukujen vaikutuksia voi saada pois. Eikä ala vahvistamaan enää sitä, vain tiedostamaan asioita. Joillekin positiiviset numerot ovat olleet avuksi.

Vierailija
6/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parhaat ajat olen asunut kolmessa eri paikassa, joissa joko talon tai asunnon numero oli 13. Joten luulisin että 13 onkin onnen numero eikä epäonnen, ainakin minulle. Olen kyllä muutenkin vähän nurinkurinen tyyppi niin ehkä se johtuukin siitä. 

Vierailija
7/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on riivannut pitkään 60 %, joka viedään palkastani veroina.

Pelastus koittaa ensi vuonna, sillä tilasimme manaajan joka muuttaa meidät täältä verohelvetistä.

Vierailija
8/8 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut yrittivät käyttää lukua 666, 10 ja 13 ihmisiä vastaan yms. Tai koneiden ohjelmointiluvut, taajuudet. Mutta jos tekee henkistä työtä, niitä numeroiden ja lukujen vaikutuksia voi saada pois. Eikä ala vahvistamaan enää sitä, vain tiedostamaan asioita. Joillekin positiiviset numerot ovat olleet avuksi.

Lääkitys ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän