Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisko joku, mikä on paras deodorantti voimakkaaseen hikoiluun?

Vierailija
26.02.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöä ei oikeasti tarvita tuon triplan lisäksi, mutta minusta on mukavaa saada hyvää tuoksua kainaloihin.

Vierailija
2/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kannattaa kokeilla, muuta et sen jälkeen enää hankikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aine alkaa vaikuttaa, niin käyttökertoja vähennetään.

Sama idea tuossa AbsolutTorrissa.

Vierailija
4/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin biothermin dödöä ja jäin koukkuun. Vähän kalliimpi, mut olin valmis maksamaan laadusta.

Vierailija
5/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko siihen tarkoitetut suojukset tai jos tahtoo päästä halvemmalla, laadukkaat pikkuhousunsuojat.

Vierailija
6/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalot oli ihan punaisena..tripplen kanssa ei ongelmia.

Vierailija
7/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELENA RUBINSTEIN:in dödö! On ihanaa ja tehokasta!

Vierailija
8/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kerran kahdessa viikossa absolut torria ja lisäksi Batsia (apteekista) ns normaalina dödönä. Ennen hikoilin kainaloista tosi paljon, mutta absolut torrin ja batsin avulla kainalot pysyvät täysin kuivina.

Vierailija
9/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää laittaa illalla Todella Kuivalle iholle. Älä hankkiudu hikeen sen laittamisen jälkeen. Siis silloin illalla..

Vierailija
10/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr on ainoa, ja sekin saattaa polttaa kainaloita jos yhtään hikoilee sen laittamisen jälkeen (sehän reagoi jotenkin veden kanssa, eli kainalot pitäisi olla ihan kuivat).

Vierailija
11/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti olla hyvä. Taidan kokeilla tuota absolutia seuraavaks..

Vierailija
12/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä mitään, enkä hikoile niin kauan kun on puuvillaa päällä mutta auta armias tekokuiduissa!

Vierailija
13/15 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan en voi kuitenkaan käyttää säännöllisesti, koska molemmista menee iho rikki. Absolut torria käyttäessä kaksi kertaa riittää saamaan ihon verille, triple dry. ta voin sentään käyttää kuukauden päivät ennenkuin iho menee rikki.

Toistaiseksi parhaan avun olen kuitenkin löytänyt botoxista. Ainoana haittapuolena mainittakoon se, että se täytyy käydä laitattamassa lääkärillä, mutta toisaalta sitten saakin olla aina vuoden huolehtimatta hikoilusta.

Nyt tosin olen raskaana joten en ole taas päässyt uusimaan käsittelyä joten tällähetkellä temppuilen taas triple dryn kanssa... blaah...

Vierailija
14/15 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry ollut nyt käytössä muutaman viikon ja hienhaju kateissa. Itseluottamus noussut kohinalla, kärsin tosi pahasta hienhajusta eikä tehnyt mieli ihmisten lähelle.

KIITOS!!! Miten voi yksi pieni deodorantti merkitä näin paljon?

Vierailija
15/15 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hikoilin ennen tosi paljon. Ostin Absolut Torria ja pääsin ongelmasta. Myös mieheni on saanut avun siitä. Kerran viikossa Absolutia ja voin sanoa että vasta loppuviikosta tarvitsee vähän laittaa normaali dödöä jos haluaa tehostaa kainaloiden kuivuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan