Oletko toiminut Joulupukkina?
Minkälaisissa erilaisissa kodeissa olet käynyt? Minkälaisia vastaanottoja olet pukkina saanut? Mikä on erikoisinta, mitä olet pukkina toimiessa nähnyt?
Kommentit (9)
Kerran olen ollut. Asuttiin paritalossa ja minä kävin naapurissa pukkina ja naapurin isäntä meillä.
Tänään juuri olin pukkina. Kaksi kotia oli iihan tuossa naapurissa sellaisia jossa oli kaksi lasta ja vanhemmat. Yhdessä kodissa oli lapsia ja vanhempia ja muita aikuisia. Yhdessä kodissa oli ainakin 15 ihmistä.
Pyydetty on mutta en ole kertaakaan suostunut, minäkin haluan pitää ja mulla on oikeus viettää rauhallista joulua vaikka yksinäinen mies olenkin, kuvitteleeko ihmiset että mun ei tarvitse joulua viettää kun olen yksin, perh..na miksi mun pitäisi ravata pitkin kyliä pukinrääsyt päällä ja naamari naamalla.
Vuosia sitten paljonkin. Kahden kummilapsen perheissä, yhden tuttavan perheessä, omille lapsilleni.
t: nimim. Assburger
Yhtenä jouluna olin pukkina tilauksesta ja sain traumat suomalaisten naisten seksuaalisesta ahdistelusta. Never again.
Kouluikäisenä mut pakotettiin naapuriin joulupukiksi.
En toiminut pukkina, menin takalukkoon, jatäysin toimimattomaksi ollessani pukki
Itseasiassa olen entisen naapurin lapsille. Sain palkaksi rahaa ja kaljaa