joululahjaksi vyö.
Ostin miehelleni joululahjaksi mustan nahkavyön kun olen katsonut tota farkkujen nostelua ja muitten housujen lököttämistä.niin ei kuulemma tartte ja jaksa käyttää vaikka housuja nostellaan ja perse paistaa.viimonen joulu lahja minkä ostan.
Kommentit (15)
Hirttoköysi ja rasvaa vuoden päästä lahjaksi
minä tilasin temusta oikean nahka vyön 3e suomessa tekonahkaiset venyvät maksaa 30-50e.
Vierailija kirjoitti:
minä tilasin temusta oikean nahka vyön 3e suomessa tekonahkaiset venyvät maksaa 30-50e.
toi maksoi 29e prismasta.onko temun 3e vyöt muka oikeaa nahkaa???
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut suoraan piiskan.
Mites sillä housut pysyy jalassa?
Arvoin pitkään antaisinko lahjaksi risuja vai vyön, mutta päädyin lopulta vyöhön. Vyö pysyy toimivana vuodesta toiseen, kun taas risut kuivuvat ja hapertuvat nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
mun hienosta temun vyöstä katkesi soljen piikki ja housut oli kintuissa kaupassa.kesti viikon.
Vierailija kirjoitti:
Arvoin pitkään antaisinko lahjaksi risuja vai vyön, mutta päädyin lopulta vyöhön. Vyö pysyy toimivana vuodesta toiseen, kun taas risut kuivuvat ja hapertuvat nopeasti.
piiskasitko miehesi?
Mäkin sain vyön. Olipa ihme juttu. Mies osti minulle Guccin vyön. Sanoi olen katsonut sitä useasti
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain vyön. Olipa ihme juttu. Mies osti minulle Guccin vyön. Sanoi olen katsonut sitä useastI
Oih se olis nätti.leveä vai ohuempi versio?
Vierailija kirjoitti:
Tee sille enemmän ruokaa...
en vaan haluan että käyttää vyötä kun se on siisti ja normaalimpaa kun lihottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain vyön. Olipa ihme juttu. Mies osti minulle Guccin vyön. Sanoi olen katsonut sitä useasti
leveä vai ohut ? mistä löysit.
meillä armeijan nahkavyö mitä välillä emäntäkin käyttää housuissa.
Ensikerralla henkselit