Noin joka kymmenes on nyt työtön. Oletko sinä?
Työttömyys kasvoi Suomessa marraskuussa. Työttömiä oli marraskuussa 36 000 enemmän kuin vuosi sitten, kertoo Tilastokeskuksen työvoimatutkimus.
Kaikkiaan työttömiä oli marraskuussa 226 000. Työttömiä miehiä oli 117 000 ja työttömiä naisia 109 000.
Kommentit (12)
Aina välillä, mutta kyllästyin hakurumbaan ja koko systeemiin, nyt oon ns. vapaaherrattarena.
Olen työtön Kansanedustaja. Sopeutumisrahalla jo viidettä vuotta.
Paskahommiin en suostu. Kokoomuslainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä, mutta kyllästyin hakurumbaan ja koko systeemiin, nyt oon ns. vapaaherrattarena.
Sama täällä. Osaan ihan itsenäisesti hakea töitä joihin minulla on pätevyys, en tee ensimmäistäkään turhaa hakemusta vain muodon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Osaan ihan itsenäisesti hakea töitä joihin minulla on pätevyys, en tee ensimmäistäkään turhaa hakemusta vain muodon vuoksi.
Mä siis en myöskään hae töitä, sitä tarkoitin vapaaherrattaruudella.
Vuoden määräaikaista 4 kk jäljellä, jatkuuko: kyllä-ehkä-ei-en tiedä
Niile hiljattain työttömäksi joutuneille, jotka vielä hetki sitten tuumailivat, että työttömän pitää ottaa itseään niskasta kiinni, opiskella, kun ei mitään osaa (osaajat eivät ole työttöminä) ja MENNÄ TÖIHIN, nyt siitten toteuttamaan omia ohjeita.
Osa-aikatyöllä juuri ja juuri pää pinnalla.
Aina Syys-Huhtikuun välisen ajan.
Olen. Olen työtön lähihoitaja.