Äsken kaupassa pieni lapsi ja ihan hirveä äiti🥺😫
Lapsi pysähtyi karkkihyllylle ja kovin yritti pyytää, että saisi suklaapatukan. Äiti sanoi ei! Miten kukaan voi lapselta jouluna kieltää patukan jos hän siitä tykkää. Eikö joulu ole nimenomaan lasten juhla? Ostaisitko sinä lapsellesi suklaapatukan jouluksi jos hän pyytäisi? Sinne jäi lapsiraukka itkuntuhruisin silmin katsellen kaipaavasti kohti karkkihyllyä.🥺😫
Kommentit (25)
Pitäiskö kasvattaa kaikki mulle heti nyt lapsi tästäkin. Jouluna taitaa olla tarpeeksi herkkua muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö kasvattaa kaikki mulle heti nyt lapsi tästäkin. Jouluna taitaa olla tarpeeksi herkkua muutenkin.
No trollihan tämä varmaan on, mutta juuri niin.
en ostaisi, jouluna on ihan tarpeeksi herkkuja.
Fiksu äiti, lapsen kaikkia toiveita ei tarvitsee toteuttaa. Lapsi varmaankin saa jouluna sitten herkkuja.
Oisun antanut remmiä vielä perään jos ei huuto asetu
Miten niin joulu on lasten juhla. Ovatko lapset muka uskovaisia?
Vielä ei ole joulu. Ja nykyisin on aika tiukat ohjeet, miten lapsille kannattaa antaa suklaata, jos seuraa hammaslääkärien ohjeita. Meillä saa kyllä ihan liikaa. Liekö hampaat kuopilla ennen kuin tulee rautahampit.
Namuja lapsille! Karkkia kakaroille!🥳🥳🥳
Huonoa trollausta, en triggeröidy vaikka lapsia minulla onkin. Yksinäiset haaskat joutaa ku0lla pois.
Lapseton kurppa siellä kömpelösti provoilee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vasu pois?
Vasu pois!🥳👍😫
Sinäkin AP olet vain "patukan" tarpeessa 🤣🤣
Mullakin on itkuntuhruiset silmät kun ei ole herkkuja vaikka tekisi mieli. On nälkäkin mutta istun autossa Prisman parkkipaikalla ja odotan ostoksilla olevia perheenjäseniä.
Jouluna yksinäisillekin naisille pitäisi tarjota mahdollisuus "patukkaan". Terv, S0nn1
Periaatteet ja rajat. Valitettavan monelta vanhemmalta puuttuu nuo ja halutaan olla kavereita lapselle eikä kestetä lapsen itkua.
Jos on kasvatettu siten ettei osteta kauppareissulla niin silloin ei osteta.
Nyt AP rohkeasti verkot vesille, kyllä sullekin "patukkaa" löytyy 🤣🤣🤣😅😅😆😅😅😅😂🤣
Laaun paikka 😡