Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 10 ja veren vuoto

Vierailija
22.12.2024 |

Ekaa kertaa raskaana, oon 29 vuotias. Aamulla alkoi veren vuoto niin, että pissa vaaleanpunaista ja pyyhkiessä paperi verinen. Vuotoa sen verran vaan, että koko päivän pidin yhtä sidettä. Vaihdoin vaan puhtaan kun tulin suihkusta, mutta ilman suihkua ei olisi tarvinnut. Verenvuoto jatkuu vieläkin, huomenns soitan neuvolaan. Oisko kellään sanoa mitään lohduttavaa? Pelottaa tosi paljon km tai esim kohdunulkoinen raskaus. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen soitellut neuvolat ja terveysasemat ja kaikki sanoo että ei tiedä mitä on mutta ei asialle voi tehdä mitään. Eli mun pitää vaan odottaa ja katsoa meneekö kesken. Ja perheelle piti kertoa huomenna aattona..en tiedä huvittaako kertoa et joo hei näin oli mutta ei oo ehkä enään. 

Vierailija
2/6 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtui kiinnittymiskohdasta. Kesti yhden päivän, sitten loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli alkuraskaudessa esikoisesta veristä vuotoa, ihan jopa selkeää veristä tiputtelua mutta raskaus jatkui ihan normaalisti. 

Soitin myös neuvolaan ja pääsin ultraankin keskussairaalaan. Kaikki oli hyvin eikä syytä löytynyt. 

Toista odottaessa ei ollut muutoin kun alkuvaiheessa hyvin pientä punerrusta yhtenä päivänä pyyhkiessä mutta oli kovia alavatsakipuja yhtenä päivänä, kävin päivystyksessä mutta lääkäri ei löytänyt alatutkimuksessa mitään erikoista, sain taas lähetteen ultraan ja kaikki olikin ok.

Kannattaa yrittää vain rauhoittua ja soittaa sinne neuvolaan. Jaksamista.

Vierailija
4/6 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että keskenmeno tai sitten ei. Se selviää vasta arkena kun pääset gynelle. Jos tulee kovia kipuja, mene päivystykseen.

Otan osaa jos on keskenmeno, mutta voit myös ajatella asiaa lohdullisesti: näin varhaisilla viikoilla keskeytyminen todennäköisesti tarkoittaa, että alkiossa oli jotain pahasti vialla ja on hyvä ettei raskaus jatkunut pidemmälle ja tehnyt asiasta vielä vaikeampaa. Olet vielä nuori ja ehditte yrittää pian uudestaan.

Tiedän mistä puhun: 3 keskenmenoa, 1 kuollut lapsi ja 2 elävää lasta. 

Vierailija
5/6 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskaudessa ja toisella kolmanneksella veristä vuotoa. Kaikki meni hyvin ja raskaus oli normaali ja täysiaikainen. Mulle sanottiin, että raskauden aikana kohtu on poikkeuksellisen verestävä ja verisuonet ovat herkillä. Soita kuitenkin varmuuden vuoksi neuvolaan.

Uskon, että sulla on kaikki hyvin. Tsemppiä sulle!

Vierailija
6/6 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli alkuraskaudessa ja toisella kolmanneksella veristä vuotoa. Kaikki meni hyvin ja raskaus oli normaali ja täysiaikainen. Mulle sanottiin, että raskauden aikana kohtu on poikkeuksellisen verestävä ja verisuonet ovat herkillä. Soita kuitenkin varmuuden vuoksi neuvolaan.

Uskon, että sulla on kaikki hyvin. Tsemppiä sulle!

Kiitos sinulle Jocke

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän