Kaipaan läheisyyttä ja rakkautta niin paljon, että minulle kelpaa kuka vain. N30v.
Tämä on niin säälittävää. Juopot, vanhat, kaikki käy. Tässä olen tapaillut sellaisia aivan renttuja, likaisia ja rähjääntyneitä (ei haittaa minua) ihan vain koska kaipaan seuraa, läheisyyttä ja sellaista tunnetta, että joku on kiinnostunut minusta.
Nytkin odotan että edes joku laittaisi viestiä ja sanoisi, että haluaisi tavata tai että edes kyselisi kuulumisia.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
No mitä kuuluu?
No mitä nyt kokonaisuutta katsotaan niin yllättävän hyvin. Olen yltä päältä omassa paskassani (kuvainnollisesti) ja jonkinsortin mentalbreikin jälkeen enää tunnen huvittuneisuutta. Mietin, että en jaksa välittää enää muiden mielipiteistä, sama se. Vaihdan työpaikkaa vaikka ja haen tselleni apua, avaudun ja yritän toimia edes sinne päin oikein mutta itselleni ominaisesti. Pidän jännityksestä, joten aivan suorinta viivaa ei tule olemaan jatkossakaan.
Elän mielenkiintoisia aikoja monella tavalla.
Mitäs itsellesi?
-ap
Tarvitset Jeesusta. Kolkuta, niin sinulle avataan. Etsi, niin sinä löydät.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset Jeesusta. Kolkuta, niin sinulle avataan. Etsi, niin sinä löydät.
Jumalaa olen tässä rukoillutkin ja paljon. Minusta jopa tuntuu, että siitä on ollut apua.
-ap
Valitse mikä tahansa baari ja mene sinne, niin saat seuraa minuuteissa.
Naisten ongelmat... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä kuuluu?
No mitä nyt kokonaisuutta katsotaan niin yllättävän hyvin. Olen yltä päältä omassa paskassani (kuvainnollisesti) ja jonkinsortin mentalbreikin jälkeen enää tunnen huvittuneisuutta. Mietin, että en jaksa välittää enää muiden mielipiteistä, sama se. Vaihdan työpaikkaa vaikka ja haen tselleni apua, avaudun ja yritän toimia edes sinne päin oikein mutta itselleni ominaisesti. Pidän jännityksestä, joten aivan suorinta viivaa ei tule olemaan jatkossakaan.
Mitäs itsellesi?
-ap
Istun rauhassa olohuoneen nojatuolissa ja katson NHL. Söin just pizzaa ja join kaksi olutta, saunan päälle. Muu perhe on jo nukkumassa.
Loppui kiinnostus tuon vastauksesi jälkeen. Olisit voinut jotain mielenkiintoisempaa laittaa ja ei noin negatiivista
Sama paitsi kun lähellä on henkisesti väkivaltaisia narsisteja, yksinolo tuntuu siihen verrattuna levossa ololta , sitten vähän unohtaa miten yksinäinen on, kunnes tapasin erään jonka seurassa ei tunnu siltä, harmi että hän on varattu
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi kun lähellä on henkisesti väkivaltaisia narsisteja, yksinolo tuntuu siihen verrattuna levossa ololta , sitten vähän unohtaa miten yksinäinen on, kunnes tapasin erään jonka seurassa ei tunnu siltä, harmi että hän on varattu
Ehkä varattu kaipaa pientä sutinaa? Ei tiedä, jos ei kokeile.
Incelien unelma. Ei pitäisi olla seuransaanti vaikeaa.
Takerrutko yhden illan hoitoihin?
Vierailija kirjoitti:
Takerrutko yhden illan hoitoihin?
En.
En oikeastaan edes halua seksiä enkä sellaista ekalla tapaamisella suostu harrastamaan.
Haluan tutustua ihmiseen. Jos on idiootti niin heihei. Kunhan ihminen on hyvä, keskusteleva, oma rikkinäinen itsensä siis sellainen oma persoonansa, niin tulen hyvin juttuun. Jos on vain ok tyyppi niin on kivaa sen yhden illan ja sitten en jaksa tavata. Jos kuitenkin on persoonallinen niin tapaan mielelläni mutta jos toista ei kiinnosta niin en painosta enkä roiku.
-ap
Noin se vähän menee eikä voi aina vaikuttaa kaikkeen. Mitä enemmän on ikää sitä enemmän osaa arvostaa ihmisten hyvyyttä. Ikävä että joskus se tapahtuu vasta rikkinäisenä henkisen väkivallan jälkeen itsekseen lapsista huolehtien. Ei kannata tyytyä mihin vain vaan pidä huoli että voit olla suhteessa oma itsesi, arvostettu eikä kukaan ylitä sinun rajojasi. Epäilen että et noista ympyröistä sitä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä kuuluu?
Mitäs itsellesi?
-ap
Työskenteletkö,sote-alalla?
No mitä kuuluu?