Olen älyisä. Katsokaa miten hyvä olen tässä kaikessa. ÄÖ 200.
Kommentit (16)
Siltikään et tiedä, ettei piste kuulu otsikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että on naisia jotka eivät ikinä ryhtyisi lepsoksi, vaikka ei olisi tarjolla yhtäkään miestä.
Lisäksi tuollaisista suuntautumisesta valehteleminen on naurettavaa ja lapsellista. Kaikkein tyhmimpiä ne, jotka uskovat toisten kertomuksiin.Heh tiedän että jotkut menevät jopa niin pitkälle, että valehtelevat nähneen jonkun sekstailleen jonkun samaa sukupuolta olevan kanssa, vaikka eivät ole. Ja jotkut uskoo tuosta vaan Hyi helvetti!
Miten liittyy aloitukseen?
Sinä incelli olet lähinnä säälittävä luuseri.
Niin siis tämä nyt tuli siihen kun täälläkin oli joku : Eihän Helena Koivun pidä ryhtyä lepsoksi.
ihmettelin vaan että kuka tuonkin muka määräisi?
Nyt palstavajkkí on sitten muka muiden harhojensa ohella älykäs! [Pilkallista naurua!]
Vierailija kirjoitti:
Jospa älykkyysösamääränsä on kahdessadas.
No et todella ole,äkkiäly.Millaonen on älykäs ihminen????!koulu arvosanat ei riitä.Ne kertoo vaan open lellikki.Nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa älykkyysösamääränsä on kahdessadas.
Kysymys kuuluu: missä joukossa?
Joskus pomppaa sivut. Tulee vastattua väärään ketjuun. Tällä palstalla ei niin haittaa kylläkään. Ei kaikki edes huomaa.
MÄ KIRJOTIN SANAN ÄLYISÄ EKA!!!! 😡😡😡😡💥💥💥💥💥👹👹👹👹👹👹💩💩💩💩💩🔥🔥🔥🔥🥱🥱🥱🥱
Älyisä ja ÄÖ kertoo kaiken tarvittavan älykkyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Äö?
Oleks vähän dajju? Eks oo ikinä kuullu ÄÖ osamäärätesteist? Meitsil ÄÖ osamääräarvo on täys kybä ja oon myös mansen jäsen! Revi siit!
T: Turo
Köyhälistö joutuu syömään kaikenlaista paskaa.
Tiedättekö että on naisia jotka eivät ikinä ryhtyisi lepsoksi, vaikka ei olisi tarjolla yhtäkään miestä.
Lisäksi tuollaisista suuntautumisesta valehteleminen on naurettavaa ja lapsellista. Kaikkein tyhmimpiä ne, jotka uskovat toisten kertomuksiin.
Heh tiedän että jotkut menevät jopa niin pitkälle, että valehtelevat nähneen jonkun sekstailleen jonkun samaa sukupuolta olevan kanssa, vaikka eivät ole. Ja jotkut uskoo tuosta vaan Hyi helvetti!