Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekstailen miehen kanssa mutta kumpikaan ei pyydä treffeille

Vierailija
22.12.2024 |

Mätsäsin noin kuukausi sitten miehen kanssa, josta minulle tuli heti hyvät vibat. Keskusteltiin pari viikkoa ennen kuin pyysin häntä ulos. Treffit menivät todella hyvin: olo oli luonteva ja kevyt hänen seurassaan, oli sellainen nähdyksi ja kuulluksi tullut olo ja samalla sukat pyörivät jaloissa. Ilmassa oli jokin selkeys ja luottamus. Treffien päätteeksi mies kysyi haluanko nähdä uudestaan. Näimme viikkoa myöhemmin ja tapaaminen oli samantyyppinen kuin ensimmäinen: luonteva sekä helppo, ja kipinöitä oli ilmassa. 

No, sovimme toisilla treffeillä kolmannen tapaamisen enemmän ehkä minun aloitteesta. Kolmansilla treffeillä aistin jonkin jännitteen ilmassa. Olo ei ollut kovin luonteva, vaan hiljaiset hetket tuntuivat kiusallisilta. Kumpikaan ei ehdottanut uutta tapaamista, vaan mies sanoi omaan bussiin hypätessäni, että nähdään taas. Jäin miettimään jälkikäteen, haluanko tavata häntä vielä. Olemme kuitenkin olleet päivittäin yhteydessä tämän jälkeen, molempien aloitteesta. Otin myös jälkikäteen puheeksi tuon jännitteen ja se johti todella hyvään ja avoimeen keskusteluun.

Kysynkin, onko kenelläkään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Meneekö epävarmuus ohi? Onko väliä, kumpi pyytää ulos, jos on pyytääkseen? Mies maksoi melkein kaikki kulut treffeillämme, niin mietin, olisiko hyvä idea ehdottaa, että menisimme syömään ja minä maksan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppaan sinua ap. Olen jollain tapaa samassa tilanteessa ja ahdistaa aika paljon. Olen ihastunut naiseen jonka kanssa elokuvamaista satua se yhdessäolo. Olosuhteet sellaiset ettei ehditä koko ajan nähdä, mutta juuri nyt vaivaa kun emme ole kohta kahteen viikkoon nähneet eikä hän ehdota uutta tapaamista. Sydämiä hän tosin lähettää edelleen, eikä millään muotoa ole ainakaan kirjoittanut että juttu olisi hiipumassa mutta piinaava olotila tämä epätietoisuudessa olo.

Miksi et itse pyydä häntä treffeille? Tuollaiset passiiviset nössömiehet eivät sytytä ketään.

Annoin ensin naiselle tilaisuuden kysyä eikä mitään kuulunut. Lopulta meni eilen hermo ja kysyin itse. Oli muualla niin ei sopinut, mutta sovittiin että nähdään kun taas aikataulut osuu.

Vierailija
22/23 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota panoa heti. Muuten miieis etsi toista naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on perässävedettävä. Anna olla.

Niinpä. Mies on aina perässävedettävä, kun nainen ei pysty tekemään aloitetta tai ilmaisemaan tunteitaan.